Reklamy
NAGRODY ZA CELE
Nagrody za cele są naliczane w tle w oparciu o cztery czynniki:
Reklamy
Reklamy
- przewagę w PD,
- przewagę w złocie,
- przewagę w liczbie zabitych Smoków
- przewagę w liczbie zniszczonych wież.
Gdy nagrody za cele zostaną aktywowane, każdy cel dostępny dla przegrywającej drużyny będzie oferował nagrodę dzieloną równo między wszystkich pięciu członków drużyny:
Baron i Starszy Smok = 500 złota
Smoki i Herold = 500 złota
Zewnętrzna Wieża = 250 złota
Wewnętrzna Wieża = 400 złota
Wieże w Bazie = 400 złota

NOWE SMOKI
Chemtechowy Smok
Wzmocnienie Chemtechowego Smoka: Zapewnia makymalnie do 5% dodatkowych obrażeń za każdy ładunek przeciwko wrogom, którzy aktualnie mają o 340-1020 (na twoim poziomie 1-18) więcej zdrowia od ciebie.
Dusza Chemtechowego Smoka: Gdy drużyna zdobędzie Duszę Chemtechowego Smoka, otrzyma wzmocnienie, które zapewnia graczom krótkotrwałe drugie życie po ich następnej śmierci. Bohaterowie odradzają się ze zdrowiem na poziomie 80% podstawowej wartości + 50% swojego dodatkowego zdrowia i zyskują 75/30% (bohaterowie walczący w zwarciu / z dystansu) zanikającej prędkości ruchu. Bohaterowie, którzy zostali wskrzeszeni, otrzymują o 40% mniej obrażeń, zadają o 33% mniej obrażeń i otrzymują obrażenia równe stale rosnącemu procentowi początkowego zdrowia co 0.25 sekundy.
Chemtechowy Rift: W czterech miejscach w dżungli pojawiają się strefy gazowe, które kamuflują znajdujących się w nich bohaterów. Bohaterowie znajdujący się w obrębie strefy gazowej zadają do 10% więcej obrażeń przeciwko wrogom, którzy mają więcej aktualnego zdrowia niż oni. Maksymalne obrażenia możecie osiągnąć w momencie, gdy macie o 340-1020 (w zależności od poziomu atakującego) mniej zdrowia niż rywal.
Kamuflaż:Zakamuflowani wrogowie nie są ujawniani przez zwykłe Totemy Wizji, można ich jednak zobaczyć dzięki Totemom Kontroli, Rozkwitowi Wróżbity i innym efektom wykrywającym niewidzialne jednostki. Zostaną również ujawnieni, gdy będziecie się znajdować blisko nich.

Hextechowy Smok
Wzmocnienie Hextechowego Smoka: Zapewnia 5 jedn. przyspieszenia umiejętności i 5% prędkości ataku za każdy ładunek.
Dusza Hextechowego Smoka: Po zdobyciu Duszy Hextechowego Smoka drużyna przy wyprowadzaniu następnego ataku podstawowego lub użyciu umiejętności zyskuje spowalniający łańcuch błyskawic, który zadaje 25-75 obrażeń nieuchronnych (na poziomach 1-18), odbija się do 3 dodatkowych celów i spowalnia trafione jednostki o 45/35% (bohaterowie walczący w zwarciu / z dystansu; +5% za każde 1000 dodatkowego zdrowia, +1% za każde 100 mocy umiejętności, +3% za każde 100 dodatkowych obrażeń od ataku) na 2 sekund (8 sek. czasu odnowienia).
Hextechowy Rift: Na mapie pojawiają się pary Hexbram. Pozwalają one graczom przemieszczać się na mapie pomiędzy bramami tej samej pary. Hexbramy aktywują się po krótkim ładowaniu, które jest przerywane przez efekty unieruchamiające lub zadanie obrażeń. Każda para Hexbram może zostać użyta przez tego samego bohatera co 30 sekund.

NOWE PRZEDMIOTY
Korona Rozstrzaskanej Królowej
Łączny Koszt: 2800 złota
Przepis: Zaginiony Rozdział + Rozgrzany Klejnot + Wzmacniająca Księga + 265 złota
Moc Umiejętności (AP): 70
Zdrowie (HP): 250
Mana: 600
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 20
[BIERNE] Osłona: Zyskujesz Osłonę, która zmniejsza obrażenia otrzymywane od bohaterów o 75%. Osłona utrzymuje się przez 1.5 sekundy po otrzymaniu obrażeń od bohaterów (40 sekund czasu odnowienia, resetuje się po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera).
[BIERNE] Równowaga: Podczas działania Osłony i na 3 sekundy po jej zniszczeniu zyskujesz 10-40 mocy umiejętności (zależnie od poziomu twojego bohatera).
[BIERNE] Mityczne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 1% prędkości ruchu i 8 mocy umiejętności.
Zasłona Równości
Łączny Koszt: 2500 złota
Przepis: Rozgrzany Klejnot + Egida Legionu + 300 złota
Zdrowie (HP): 200
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 20
Pancerz: 30
Odporność na Magię: 30
Iskrzenie: Po unieruchomieniu bohaterów lub gdy bohater sam zostanie unieruchomiony nakłada na cel i wszystkich pobliskich wrogów Pokutę, na 5 sekund zwiększając otrzymywane przez nich obrażenia o 12%.
[BIERNE] Mityczne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pancerza i odporności na magię.
Aksjomatyczny Łuk
Łączny Koszt: 3000 złota
Przepis: Ząbkowany Sztylet + Młot Bojowy Caulfielda + 800 złota
Obrażenia od Ataku (AD): 55
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 25
Destrukcja (Lethality): 10
[BIERNE] Fluktuacja: Przywraca 25% całkowitego czasu odnowienia twojej superumiejętności za każdym razem, gdy wrogi bohater zginie w ciągu 3 sek. od kiedy zadasz mu obrażenia.
Płomień Cienia
Łączny Koszt: 3000 złota
Przepis: Alternator Hextech + Absurdalnie Wielka Różdżka + 700 złota
Moc Umiejętności (AP): 100
Zdrowie (HP): 200
[BIERNE] Rozkwit Żaru: Obrażenia zadawane bohaterom zyskują 10-20 przebicia odporności na magię w zależności od aktualnego zdrowia celu. (Maksymalna wartość, gdy cel ma 1000 zdrowia lub mniej, minimalna, gdy ma 2500 zdrowia lub więcej). Posiadacz przedmiotu zyskuje maksymalną wartość przebicia odporności na magię, jeśli cel był niedawno objęty działaniem tarcz.
Nadejście Zimy
Łączny Koszt: 2600 złota
Przepis: Łza Bogini + Rozgrzany Klejnot + Rubinowy Kryształ + 1000 złota
Zdrowie (HP): 400
Mana: 500
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 15
[BIERNE] Podziw: Zapewnia dodatkowe zdrowie równe 8% many.
[BIERNE] Doładowanie Many: Traf cel umiejętnością lub atakiem podstawowym, by zużyć doładowanie i zyskać 3 dodatkowej many (podwojone, gdy cel jest bohaterem). Zapewnia maksymalnie 360 many. Po przekroczeniu tego progu przemienia się w Wielką Zimę.
Wielka Zima
Przepis: Ten przedmiot powstaje z ulepszenia Nadejścia Zimy po osiągnięciu maks. premii Doładowania Many wynoszącej 360 pkt. many.
Zdrowie (HP): 400 pkt.
Mana: 860 pkt.
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 15
[BIERNE] Podziw: Zapewnia dodatkowe zdrowie równe 8% many.
[BIERNE] Nieprzemijalność: Spowolnienie (tylko w przypadku bohaterów walczących w zwarciu) lub unieruchomienie wrogiego bohatera zużywa 3% aktualnej many i na 3 sekundy zapewnia tarczę, która pochłania obrażenia równe 100-200 pkt. (+5% aktualnej many, 8 sekund czasu odnowienia). Tarcza zostaje wzmocniona o 80%, jeśli w pobliżu znajduje się więcej niż jeden wróg.
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy