ZMIANY W PRZEDMIOTACH

PANCERZ UMRZYKA

Pancerz: 40 —-> 45

ŁAMACZ FALANGI

Obrażenia od Ataku: 40 —-> 45 
Zdrowie: 400 —-> 300
Spowolnienie Zatrzymującego Cięcia: 90% (zanika do 40% w ciągu 3 sekund) —-> 40% na 3 sekundy
Obrażenia od Ataku Niszczyciela Marzeń (Ulepszenie Ornna): 50 —-> 55
Zdrowie Niszczyciela Marzeń (Ulepszenie Ornna): 500 —-> 400
Spowolnienie Zatrzymującego Cięcia (Ulepszenie Ornna): 90% (zanika do 40% w ciągu 3 sekund) —-> 40% na 3 sekund

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Darius (BUFF)

Dodatkowe Obrażenia od Ataku Noxiańskiej Potęgi “Pasyw”: 20-205  —> 30-230 

Czas Odnowienia “E”: 26/24/22/20/18 sekund —> 24/21.5/19/16.5/14 sekund

Dr Mundo (ZMIANY)

Prędkość Ataku: 0.67 —> 0.72

Regeneracja Zdrowia “Pasyw”: 2% maksymalnego zdrowia —> 1-2% maksymalnego zdrowia 

Czas Odnowienia “Pasyw”: 45-15 sekund —> 60-15 sekund

[NOWE] Potwory Tłuc, Żyćko Mieć “Q”: Zatruta Piła leczy teraz 100% kosztu zdrowia, jeśli trafi potwora (czyli tak samo jak w przypadku trafienia wrogiego bohatera)

[NOWE] Packa na Muchy “E”: Małe potwory zostają natychmiast odrzucone (niezależnie od tego, czy umrą, czy nie)

Dodatkowe Obrażenia Zadawane Potworom “E”: 140% —> 200% (dodatkowe obrażenia zadawane stworom pozostają na niezmienionym poziomie 140%)

Garen (BUFF)

Dodatkowa Prędkość Ruchu: 30% —> 35%

Obrażenia Zależne od Brakującego Zdrowia Celu: 20/25/30% —> 25/30/35%

Illaoi (BUFF)

Prędkość Ruchu: 340 —> 350

Irelia (ZMIANY/BUFF)

Zdrowie: 580 —> 520

Odporność na Magię: 32 —> 28

Przyrost Zdrowia: 95 —> 110

Maksymalna Liczba Ładunków “Pasyw”: 5 —> 4

Dodatkowa Prędkość Ataku za Każdy Ładunek “Pasyw”: 8/12/16% —> 7.5/13.5/20%

Wzmocnione Obrażenia “Pasyw”: 15-66 (+25 AD)  —> 10-61 (+30% AD)

Prędkość Doskoku “Q”: 1500j. + 100% prędkości ruchu —> 1400j. + 100% prędkości ruchu

Dodatkowe Obrażenia Przeciwko Stworom “Q”: 55/75/95/115/135 —> 55 (+12 co poziom)

Zmniejszone Obrażenia Podstawowe “W”: 50% obrażeń fizycznych —> 40-80% obrażeń fizycznych, 20-40% obrażeń magicznych

Maksymalne Obrażenia “W”: 20/50/80/110/140 (+100% AD, 80% AP) —> 30/75/100/165/210 (150% AD, 120% AP)

Czas Lotu Pocisku “E”: Zależnie od dystansu —> 0.25 sekundy

[USUNIĘTO] Ponowne Użycie Pod Wpływem Kontroli Tłumu “E”: “E” nie może zostać użyte ponownie, gdy Irelia jest pod wpływem efektu kontroli tłumu

[NOWE] Efekt Bierny “R”: Ostrze Obrończyni teraz skraca czas odnowienia “Q” o 0.5/1.5/2.5 sekundy przed uwzględnieniem przyspieszenia umiejętności (ability haste)

Nocturne (NERF)

[NOWE] Stwór Weż Zaczekaj: Obrażenia i leczenie Ostrzy Cieni są zmniejszone o 50% w przypadku stworów

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Graves (BUFF)

Obrażenia od Ataku: 66 —> 68

Ivern (BUFF)

Podstawowa Wytrzymałość Tarczy “E”: 80/110/140/170/200 —> 80/115/150/185/220

Lillia (ZMIANY)

Regeneracja Zdrowia: 9 —> 7.5 

Pancerz: 20 —> 22 

Obrażenia “Pasyw”: 5% maksymalnego zdrowia celu —-> 6% maksymalnego zdrowia celu (1.5% maksymalnego zdrowia celu za każde 100 AP; ograniczenie obrażeń przeciwko potworom bez zmian)

[NOWE] Leczillia: Lillia leczy się o 12-140 pkt. zdrowia (12% AP) w przypadku bohaterów i o 18-94 pkt. zdrowia (6% AP) w przypadku dużych potworów w trakcie trwania obrażeń w czasie (Lilia może leczyć się tylko z jednego potwora w danej chwili)

Koszt “Q”: 45 many —> 65 many

Maksymalna Liczba Ładunków Brykania “Q”: 5 —> 4

Dodatkowa Prędkość Ruchu za Każdy Ładunek “Q”: 7/8/9/10/11 (1% za każde 100 AP) —> 3/4/5/6/7 (3% za każde AP)

Czas Trwania Premii do Prędkości Ruchu “Q”: 5 sekund —> 5.5 sekund

Czas do Utraty Ładunku “Q”: 1 sekund —> 1.5 sekund

Czas Odnowienia “Q”: 4 sekund —> 6/5.5/5/4.5/4 sekund

Obrażenia Podstawowe “Q”: 30/45/60/75/90 —> 35/50/65/80/95

Obrażenia “W”: 70/85/100/115/130 (30% AP) —> 70/90/110/130/150 pkt. (35% AP)

Czas Odnowienia “E”: 12 sekund —> 18 sekund

Spowolnienie “E”: 25/30/35/40/45% —> 40%

Obrażenia “E”: 70/90/110/130/150 (40% AP) —> 70/95/120/145/170 (45% AP)

Skalowanie Obrażeń “R”: 30% AP —> 40% AP

Czas Działania Uśpienia “R”: 2/2.5/3 sekund —> 1.5/2/2.5 sekund

Początkowe Spowolnienie, gdy Wrogowie są Senni “R”: 25% —> 10%

[USUNIĘTO] Zwiększone Spowolnienie “R”: Spowolnienie Melodyjnej Kołysanki już się nie zwiększa

Rek’Sai (BUFF)

Obrażenia Podstawowe “Q – Na powierzchni”: 20/25/30/35/40 —> 21/27/33/39/45

Obrażenia Podstawowe “Q – Pod ziemią”: 60/90/120/150/180 —> 60/95/130/165/200 

Shaco (NERF)

Zdrowie: 587 —> 560 

Prędkość Ruchu: 350 —> 345 

Xin Zhao (NERF)

Czas Odnowienia “W”: 12/10.5/9/7.5/6 sekund —> 12/11/10/9/8 sekund

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Akali (NERF)

[USUNIĘTO] Doskok i Użycie “Q”: Technika Pięciu Cięć nie może już zostać użyta podczas wykonywania doskoku umiejętności “E”

Minimalne Obrażenia Podstawowe Przy Ponownym Użyciu “R”: 75/145/215 —> 60/130/200

Maksymalne Obrażenia Podstawowe Przy Ponownym Użyciu “R”: 225/435/645 —> 180/390/600 

Karma (NERF)

Obrażenia od Ataku: 54 —> 51 

Malzahar (NERF)

Zdrowie: 537 —> 510

Skalowanie Obrażeń “Q”: 65% AP —> 55% AP

Ziggs (NERF)

Mana: 480 —> 420 

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

 

 

Seraphine (BUFF)

Skalowanie Obrażeń “Q”: 40/45/50/55/60% AP —> 45/50/55/60/65% AP

Tahm Kench (ZMIANY)

Obrażenia Dodatkowe “Pasyw”: 2.5% maksymalnego zdrowia —> 12-60 (+2.5% dodatkowego zdrowia) (na poziomach 1-18)

[NOWE] Smagosz “Q”: Teraz Smagnięcie Językiem zadaje również obrażenia z pasywu wrogim bohaterom.

Leczenie: 6/7/8/9/10% brakującego zdrowia —> 15/20/25/30/35 (+4/4.5/5/5.5/6% brakującego zdrowia)

Skrócenie Czasu Odnowienia i Zwrot Kosztu Many “W”: 30% —> 40%

Podstawowa Wytrzymałość Tarczy “R”: 300/450/600 —> 400/500/600 

Samospowolnienie Sojusznika “R”: 40/25/10% —> 30/20/10%

Taric (BUFF)

Koszt “Q”: 70/75/80/85/90 many —> 65/70/75/80/85 many

Koszt “E”: 60 many —> 40 many

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]