ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Lee Sin (NERF)

Obrażenia Podstawowe “E”: 100/140/180/220/260 —> 100/130/160/190/220

Riven (NERF)

Podstawowa Wytrzymałość Tarczy “E”: 95/125/155/185/215 —> 85/115/145/175/205

Viego (ZMIANY)

Leczenie ze Stworów “Q”: 100% —> 50%

Dodatkowa Podstawowa Prędkość Ruchu: 20/22.5/25/27.5/30% —> 25/27.5/30/32.5/35%

Prędkość Pocisku: 1000j. —> 1200j.

Długość Obszaru Pocisku: 700j. —> 775j.

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Kayn (NERF)

[NOWE] Efekt Wizualny: Efekt wizualny Dotyku Ostrza jest teraz widoczny, gdy Kayn rzuca tę umiejętność w kierunku wrogich bohaterów podczas przebywania wewnątrz elementów terenu

Olaf (BUFF)

Przyrost Zdrowia: 93 —> 100
Regeneracja Many: 7.47 —> 7.5
Przyrost Many: 0.58 —> 0.6

Rumble (NERF)

Czas Odnowienia “W”: 6 sekund —> 7/6.75/6.5/6.25/6 sekund
Dodatkowa Prędkość Ruchu “W”: 15/20/25/30/35% —> 10/15/20/25/30%

 

ZMIANY NA ADC

Aphelios (BUFF)

Obrażenia Dodatkowe: 4/8/12/16/20/24 (od 1. do 6. poziomu Q) —> 5/10/15/20/25/30 (od 1. do 6. poziomu Q)
Destrukcja: 3.5/7/10.5/14/17.5/21 (od 1. do 6. poziomu E) —> 4.5/9/13.5/18/22.5/27 (od 1. do 6. poziomu E)

Xayah (BUFF)

Podstawowe Obrażenia od Każdego Pióra “Q”: 45/65/85/105/125 —> 50/75/100/125/150
Podstawowe Maksymalne Obrażenia Całkowite “Q”: 90/130/170/210/250 —> 100/150/200/250/300

ZMIANY W PRZEDMIOTACH

ŁAŃCUCHY ZGUBY

Łączny Koszt: 2500 złota
Przepis: Pas Giganta + Rozgrzany Klejnot + 800 złota
Zdrowie: 650
Przyspieszenie Umiejętności (Ability Haste): 20
Przysięga (Użycie): Wybierz arcywroga, aby zacząć kumulować ładunki Wendety przez 60 sekund Przysięga ma globalny zasięg, musi zostać użyta poza walką i można to zrobić nawet po śmierci (90 sekund czasu odnowienia)
Wendeta: Otrzymuj o 1% mniej obrażeń od swojego arcywroga za każdy ładunek Wendety. Ten efekt zmniejszenia obrażeń zaczyna się na poziomie 0% i kumuluje się do 30% przez 60 sekund
Zemsta: Przy maksymalnej liczbie ładunków twój arcywróg ma o 20% mniej nieustępliwości, gdy znajduje się w pobliżu ciebie

KADŁUBOŁAMACZ

Przepis: Kilof + Pożeracz + 825 złota
Obrażenia od Ataku: 50
Zdrowie: 300
Regeneracja Zdrowia: 150%
Bierne: Jeśli w pobliżu nie ma sojuszniczych bohaterów, otrzymujesz 20-45 pkt. pancerza i odporności na magię (na poziomach 9-18), a także zadajesz o 20% więcej obrażeń wieżom. Duże stwory znajdujące się w pobliżu zyskują 60-135 pkt. pancerza i odporności na magię oraz zadają o 200% więcej obrażeń wieżom

ŁAMACZ FALANGI

Zdrowie: 200 —-> 400
Obrażenia od Ataku: 45 —-> 40 
[USUNIĘTO] Doskok: Zatrzymujące Cięcie nie pozwala już użytkownikowi na wykonanie doskoku na odległość 300j.
[NOWE] Tnący Krok: Zatrzymujące Cięcie można teraz rzucić podczas ruchu
Obrażenia Zatrzymującego Cięcia: 75% obrażeń od ataku —-> 100% obrażeń od ataku
Spowolnienie: 40% (zanika w ciągu 2 sekund) —-> 90% (zanika do 40% w ciągu 3 sekund)
Czas Odnowienia: 20 sekund —-> 15 sekund
Dodatkowa Prędkość Ruchu Heroicznego Kroku: 30j. —-> 20j.
Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego: 3% —-> 2%
Zdrowie Niszczyciela Marzeń (Ulepszenie Ornna): 300 —-> 500 
Obrażenia od Ataku Niszczyciela Marzeń (Ulepszenie Ornna): 55 —-> 50 

POTĘGA WICHURY

Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego: 3% —-> 2%
Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego Tajfunu (Ulepszenie Ornna): 3% —-> 2%

ZMORA LICZA

lich bane

Prędkość Ruchu: 10% —-> 8%
Moc Umiejętności: 70 —-> 75

KOSMICZNY IMPULS

Moc Umiejętności: 75 —-> 80
Dodatkowa Prędkość Ruchu Czarownego Pląsu: 10-30j. —-> 20j.

CZARNY TASAK

bc

Zdrowie: 400 —-> 450
Dodatkowa Prędkość Ruchu Szału za Każdy Ładunek Drążenia: 5j. —-> 3j.

PANCERZ UMRZYKA

Czas Kumulacji Niszczyciela Statków: 8 sekund —-> 4 sekund
Maksymalna Dodatkowa Prędkość Ruchu Niszczyciela Statków: 60j. —-> 40j.
Dodatkowe Obrażenia Niszczyciela Statków przy Trafieniu: 1 pkt. obrażeń magicznych za każdy ładunek (do maks. 100 pkt.) —-> 1 pkt. obrażeń fizycznych za każdy ładunek (+100% podstawowych obrażeń od ataku), do maks. 40

MOC TRÓJCY

Obrażenia od Ataku: 30 —-> 35
Dodatkowa Prędkość Ruchu Potrójnego Uderzenia: 25j. —-> 20j.
Obrażenia od Ataku Mocy Nieskończoności (Ulepszenie Ornna): 40 —-> 45 

TANIEC ŚMIERCI

dd

Leczenie Przeciwstawienia: 10% maksymalnego zdrowia —-> 15% maksymalnego zdrowia
[USUNIĘTO] Chód Śmierci: Udziały w zabójstwach bohaterów nie zapewniają już 30% dodatkowej prędkości ruchu na 2 sekund

PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI

Dodatkowa Prędkość Ruchu Inspiracji: 60% (zanika do 30% w ciągu 2 sek.) —-> 30%
Dodatkowa Prędkość Ruchu Inspiracji Rekwiem Shurelyi (Ulepszenie Ornna): 60% (zanika do 30% w ciągu 2 sek.) —-> 30%

SZPON CIEMNEGO TYPA

Czas Odnowienia: 60 sekund —-> 90 sekund
Destrukcja: 21 —-> 18
Namierzanie Piaskowego Machnięcia: Dowolne wrogie jednostki—-> Wrodzy bohaterowie
Destrukcja Szponu Piaskowej Dzierżby (Ulepszenia Ornna): 29 —-> 26

CIERPIENIE LIANDRY’EGO

liandry

Koszt Skompletowania: 1200 złota —-> 1000 złota

NAWAŁNICA LUDEN

ludens echo

Koszt Skompletowania: 1250 złota —-> 1050 złota

WIECZNA ZMARZLINA

Koszt Skompletowania: 450 złota —-> 250 złota

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO

Siła Leczenia i Tarcz Łaski Gwiazd: 6% za każdy ładunek (do maks. 30%) —-> 7% za każdy ładunek (do maks. 35%)

BOSKI ŁAMACZ

Wzmocnione Obrażenia Czaroostrza przy Trafieniu: 12% maksymalnego zdrowia celu —-> 12% maksymalnego zdrowia celu, jeśli posiadacz jest bohaterem walczącym w zwarciu || 9% maksymalnego zdrowia celu, jeśli posiadacz jest bohaterem walczącym z dystansu

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]