Blog o League of Legends – porady, strategie i ciekawostki dla graczy. Odkryj tajniki gry, poznaj najlepsze championy i rozwijaj swoje umiejętności na Summoner's Rift!
Dodatkowa Podstawowa Prędkość Ruchu:20/22.5/25/27.5/30%—>25/27.5/30/32.5/35%
Prędkość Pocisku:1000j.—>1200j.
Długość Obszaru Pocisku:700j.—>775j.
ZMIANY NA DŻUNGLI
Kayn (NERF)
[NOWE] Efekt Wizualny:Efekt wizualny Dotyku Ostrza jest teraz widoczny, gdy Kayn rzuca tę umiejętność w kierunku wrogich bohaterów podczas przebywania wewnątrz elementów terenu
Olaf (BUFF)
Przyrost Zdrowia:93 —>100
Regeneracja Many:7.47 —> 7.5
Przyrost Many:0.58 —> 0.6
Rumble (NERF)
Czas Odnowienia „W”:6 sekund—>7/6.75/6.5/6.25/6 sekund
Dodatkowa Prędkość Ruchu „W”:15/20/25/30/35%—>10/15/20/25/30%
ZMIANY NA ADC
Aphelios (BUFF)
Obrażenia Dodatkowe:4/8/12/16/20/24 (od 1. do 6. poziomu Q)—>5/10/15/20/25/30 (od 1. do 6. poziomu Q)
Destrukcja:3.5/7/10.5/14/17.5/21 (od 1. do 6. poziomu E)—>4.5/9/13.5/18/22.5/27 (od 1. do 6. poziomu E)
Xayah (BUFF)
Podstawowe Obrażenia od Każdego Pióra „Q”:45/65/85/105/125 —>50/75/100/125/150
Przysięga (Użycie):Wybierz arcywroga, aby zacząć kumulować ładunki Wendety przez 60 sekund Przysięga ma globalny zasięg, musi zostać użyta poza walką i można to zrobić nawet po śmierci (90 sekund czasu odnowienia)
Wendeta:Otrzymuj o 1% mniej obrażeń od swojego arcywroga za każdy ładunek Wendety. Ten efekt zmniejszenia obrażeń zaczyna się na poziomie 0% i kumuluje się do 30% przez 60 sekund
Zemsta: Przy maksymalnej liczbie ładunków twój arcywróg ma o 20% mniej nieustępliwości, gdy znajduje się w pobliżu ciebie
KADŁUBOŁAMACZ
Przepis:Kilof + Pożeracz + 825 złota
Obrażenia od Ataku:50
Zdrowie:300
Regeneracja Zdrowia:150%
Bierne:Jeśli w pobliżu nie ma sojuszniczych bohaterów, otrzymujesz 20-45 pkt. pancerza i odporności na magię (na poziomach 9-18), a także zadajesz o 20% więcej obrażeń wieżom. Duże stwory znajdujące się w pobliżu zyskują 60-135 pkt. pancerza i odporności na magię oraz zadają o 200% więcej obrażeń wieżom
ŁAMACZ FALANGI
Zdrowie:200 —->400
Obrażenia od Ataku:45—->40
[USUNIĘTO] Doskok:Zatrzymujące Cięcie nie pozwala już użytkownikowi na wykonanie doskoku na odległość 300j.
[NOWE] Tnący Krok:Zatrzymujące Cięcie można teraz rzucić podczas ruchu
Obrażenia Zatrzymującego Cięcia:75% obrażeń od ataku—->100% obrażeń od ataku
Spowolnienie:40% (zanika w ciągu 2 sekund)—->90% (zanika do 40% w ciągu 3 sekund)
Czas Odnowienia:20 sekund—->15 sekund
Dodatkowa Prędkość Ruchu Heroicznego Kroku:30j. —->20j.
Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego:3%—->2%
Obrażenia od Ataku Niszczyciela Marzeń (Ulepszenie Ornna):55 —->50
POTĘGA WICHURY
Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego:3%—->2%
Dodatkowa Prędkość Ruchu Mitycznego Efektu Biernego Tajfunu (Ulepszenie Ornna):3%—->2%
ZMORA LICZA
Prędkość Ruchu:10%—->8%
Moc Umiejętności:70 —->75
KOSMICZNY IMPULS
Moc Umiejętności:75 —->80
Dodatkowa Prędkość Ruchu Czarownego Pląsu:10-30j. —-> 20j.
CZARNY TASAK
Zdrowie:400 —->450
Dodatkowa Prędkość Ruchu Szału za Każdy Ładunek Drążenia:5j. —->3j.
PANCERZ UMRZYKA
Czas Kumulacji Niszczyciela Statków:8 sekund—->4 sekund
Maksymalna Dodatkowa Prędkość Ruchu Niszczyciela Statków:60j. —->40j.
Dodatkowe Obrażenia Niszczyciela Statków przy Trafieniu: 1 pkt. obrażeń magicznych za każdy ładunek (do maks. 100 pkt.)—->1 pkt. obrażeń fizycznych za każdy ładunek (+100% podstawowych obrażeń od ataku), do maks. 40
MOC TRÓJCY
Obrażenia od Ataku:30 —->35
Dodatkowa Prędkość Ruchu Potrójnego Uderzenia: 25j. —->20j.
Obrażenia od Ataku Mocy Nieskończoności (Ulepszenie Ornna): 40 —->45
TANIEC ŚMIERCI
Leczenie Przeciwstawienia:10% maksymalnego zdrowia—->15% maksymalnego zdrowia
[USUNIĘTO] Chód Śmierci:Udziały w zabójstwach bohaterów nie zapewniają już 30% dodatkowej prędkości ruchu na 2 sekund
PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI
Dodatkowa Prędkość Ruchu Inspiracji: 60% (zanika do 30% w ciągu 2 sek.)—->30%
Dodatkowa Prędkość Ruchu Inspiracji Rekwiem Shurelyi (Ulepszenie Ornna): 60% (zanika do 30% w ciągu 2 sek.)—->30%
Siła Leczenia i Tarcz Łaski Gwiazd: 6% za każdy ładunek (do maks. 30%)—->7% za każdy ładunek (do maks. 35%)
BOSKI ŁAMACZ
Wzmocnione Obrażenia Czaroostrza przy Trafieniu: 12% maksymalnego zdrowia celu—->12% maksymalnego zdrowia celu, jeśli posiadacz jest bohaterem walczącym w zwarciu || 9% maksymalnego zdrowia celu, jeśli posiadacz jest bohaterem walczącym z dystansu
Jestem zapalonym graczem League of Legends z wieloletnim doświadczeniem na Summoner’s Rift. Na blogu dzielę się poradami, strategiami i ciekawostkami, które pomogą zarówno początkującym, jak i zaawansowanym graczom doskonalić swoje umiejętności i lepiej zrozumieć mechaniki gry. Moim celem jest wspieranie społeczności LoL-a poprzez dostarczanie wartościowej wiedzy i inspiracji do osiągania kolejnych sukcesów w grze.