ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW

KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY (BUFF)

staff of flowering water

Wzmocnienie Dla Siebie i Sojuszników: 20-40 AP (zależnie od poziomu celu) na 4 sekundy —-> 25-45 AP (zależnie od poziomu celu) na 4 sekundy

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO (BUFF)

Siła Leczenia i Tarcz na Sekundę: 4% (max. 20%) —-> 6% (max. 30%)

BOSKI ŁAMACZ (BUFF)

Wzmocnione Obrażenia przy Trafieniu: 10% maksymalnego zdrowia celu —-> 12% maksymalnego zdrowia celu

Leczenie: 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu —-> 65% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 40% w przypadku bohaterów walczących z dystansu

CZARNY TASAK (BUFF)

bc

Redukcja Pancerza za Każdy Ładunek: 4% (max. 24% przy 6 ładunkach) —-> 5% (max. 30% przy 6 ładunkach)

RĘKAWICA MROŹNEGO OGNIA (NERF)

Spowolnienie w Przypadku Bohaterów Walczących na Dystans: 25% (+4% za każde 1000 maksymalnego zdrowia) —-> 12.5% (+2% za każde 1000 maksymalnego zdrowia)

Czas Odnowienia Ośnieżenia w Przypadku Bohaterów Walczących na Dystans: 4 sekundy —-> 6 sekund

WĘŻOWY KIEŁ (BUFF)

Zmniejszenie Wytrzymałości Tarczy w Przypadku Bohaterów Walczących z Dystansu: 25% —-> 35%

ZBROJA STRAŻNIKA (BUFF)

Zmniejszenie Obrażeń: 0.5% maksymalnego zdrowia —-> 5 + 0.35% maksymalnego zdrowia

[NOWE] Opis: Opis pokazuje teraz ilość obrażeń zablokowanych przez efekt Twardy jak Skała

KAMIZELKA CIERNIOWA (NERF)

Pancerz: 35 —-> 30

[USUNIĘTO] Odbijanie Obrażeń: Obrażenia odbite przez Kamizelkę Cierniową nie skalują się już z dodatkowym pancerzem

MROŹNE SERCE (BUFF)

Zmniejszenie Obrażeń: 0.8% maksymalnego zdrowia —-> 7 + 0.35% maksymalnego zdrowia

Zmniejszenie Prędkości Ataku: 15% —-> 20%

OMEN RANDUINA (BUFF)

Zmniejszenie Obrażeń: 0.5% maksymalnego zdrowia —-> 5 + 0.35% maksymalnego zdrowia

PLEMIENNA ZBROJA (BUFF)

Minimalne Wymagane Zdrowie: 3000 maksymalnego zdrowia —-> 1100 dodatkowego zdrowia

KAMIENNE TOTEMY

PASJONUJĄCY KAMIENNY TOTEM (USUNIĘTO)
CZUJNY KAMIENNY TOTEM (ZAKTUALIZOWANO)
Łączny Koszt: 1100 szt. złota
Zdrowie: 150 
Ability Haste: 10 
Tajemna Skrytka: Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli
[USUNIĘTO] Wizje Ixtal: Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1
[NOWOŚĆ] Ulepszenie: Po osiągnięciu 13. poziomu i ukończeniu misji dla wspierających automatycznie ulepsza się do Bacznego Kamiennego Totemu
BACZNY KAMIENNY TOTEM
Przepis: Ulepsza się automatycznie z Czujnego Kamiennego Totemu
Zdrowie: 150
Ability Haste: 15
Tajemna Skrytka: Ten przedmiot może przechowywać do 3 zakupionych Totemów Kontroli
Wizje Ixtal: Zwiększasz swój limit Totemów Ukrycia, Totemów i Totemów Kontroli o 1
[NOWOŚĆ] Błogosławieństwo Ixtal: Baczny Kamienny Totem zwiększa teraz moc umiejętności (AP), Ability Haste, dodatkowe AD i dodatkowe zdrowie o 12%.

RUNY 

NAWAŁNICA MIECZY (NERF)
 
Czas Odnowienia: 6 sekund —-> 12 sekund
DOSTAWA CIASTEK (NERF)

Cena Odsprzedaży: 30 złota —-> 5 złota

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Lee Sin (NERF)

Czas Odnowienia “E”: 6 sekund —-> 9 sekund

Singed (BUFF)

Czas Odnowienia “E”: 10 sekund —-> 10/9.5/9/8.5/8 sekund

Teemo (BUFF)

Czas Odnowienia “W”: 17 sekund —-> 14 sekund

Urgot (NERF)

Skalowanie Zmodyfikowanych Obrażeń: 20/24/28/32/36% AD —-> 20/23.5/27/30.5/34% AD

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Elise (NERF)

Skalowanie Obrażeń przy Trafieniu w Pajęczej Postaci “Q – Biernie”: 30% AP —-> 20% AP

Graves (BUFF)

Przyrost Obrażeń AD: 3 —-> 4

Hecarim (BUFF)

Skalowanie Obrażeń “Q”: 70% dodatkowych AD —-> 75% dodatkowych AD

Skalowanie Minimalnych Obrażeń “E”: 50% dodatkowych AD —-> 55% dodatkowych AD

Skalowanie Maksymalnych Obrażeń “E”: 100% dodatkowych AD —-> 110% dodatkowych AD

Master Yi (ZMIANA)

Skalowanie Obrażeń “Q”: 100% AD —-> 90% AD

Obrażenia Podstawowe “E”: 20/30/40/50/60 —-> 30/40/50/60/70

Morgana (NERF)

Obrażenia Przeciwko Niepotężnym Potworom: 185% —-> 155%

Nautilus (BUFF)

[NOWOŚĆ] Tytan Obozów “E”: Umiejętność zadaje teraz 150% obrażeń potworom

Rumble (NERF)

Limit Obrażeń przy Trafieniu Zadawanych Potworom “Pasyw”: 120 —-> 80

Shaco (NERF)

Skalowanie Obrażeń “W”: 10% AP (20% AP przeciwko pojedynczym celom) —-> 9% AP (18% AP przeciwko pojedynczym celom)

Skalowanie Obrażeń z AP “E”: 55% —-> 50%

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Azir (BUFF)

Koszt “Q”: 70 many —-> 55 many

Qiyana (NERF)

Premia do Prędkości Ruchu “W”: 5/7/9/11/13% —-> 3/5/7/9/11%

Ryze (BUFF)

Przyrost Zdrowia: 98 —-> 110

 

ZMIANY NA ADC

Ezreal (BUFF)

Przyrost Regeneracji Zdrowia: 0.55 —-> 0.65

Pancerz: 22 —-> 24

Senna (ZMIANA)

Premia do Zasięgu Ataku za Każde 20 Ładunków Mgły “Pasyw”: 25 —-> 20

[NOWOŚĆ] Destrukcyjne Leczenie: Od teraz leczenie Przebijającej Ciemności skaluje się również za 160% destrukcji

Dodatkowa Prędkość Ruchu “E”: 20% —-> 20% (+1% za każde 20 AP)

Skalowanie Obrażeń “R”: 50% AP —-> 70% AP

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

Leona (NERF)

Obrażenia Podstawowe “W”: 60/95/130/165/200 —-> 45/80/115/150/185

Seraphine (BUFF)

Podstawowa Wytrzymałość Tarczy na Sobie “W”: 75-150 (na poziomach 1-18) —-> 75-225 (na poziomach 1-18)
Podstawowa Wytrzymałość Tarczy na Sojuszniku “W”: 50-100 (na poziomach 1-18) —-> 50-150 (na poziomach 1-18)
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]