ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW
KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY (BUFF)
Wzmocnienie Dla Siebie i Sojuszników: 20-40 AP (zależnie od poziomu celu) na 4 sekundy —-> 25-45 AP (zależnie od poziomu celu) na 4 sekundy
ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO (BUFF)
Siła Leczenia i Tarcz na Sekundę: 4% (max. 20%) —-> 6% (max. 30%)
BOSKI ŁAMACZ (BUFF)
Wzmocnione Obrażenia przy Trafieniu: 10% maksymalnego zdrowia celu —-> 12% maksymalnego zdrowia celu
Leczenie: 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu —-> 65% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 40% w przypadku bohaterów walczących z dystansu
CZARNY TASAK (BUFF)
Redukcja Pancerza za Każdy Ładunek: 4% (max. 24% przy 6 ładunkach) —-> 5% (max. 30% przy 6 ładunkach)
RĘKAWICA MROŹNEGO OGNIA (NERF)
Spowolnienie w Przypadku Bohaterów Walczących na Dystans: 25% (+4% za każde 1000 maksymalnego zdrowia) —-> 12.5% (+2% za każde 1000 maksymalnego zdrowia)
Czas Odnowienia Ośnieżenia w Przypadku Bohaterów Walczących na Dystans: 4 sekundy —-> 6 sekund
WĘŻOWY KIEŁ (BUFF)
Zmniejszenie Wytrzymałości Tarczy w Przypadku Bohaterów Walczących z Dystansu: 25% —-> 35%
ZBROJA STRAŻNIKA (BUFF)
Zmniejszenie Obrażeń: 0.5% maksymalnego zdrowia —-> 5 + 0.35% maksymalnego zdrowia
[NOWE] Opis: Opis pokazuje teraz ilość obrażeń zablokowanych przez efekt Twardy jak Skała
KAMIZELKA CIERNIOWA (NERF)
Pancerz: 35 —-> 30
[USUNIĘTO] Odbijanie Obrażeń: Obrażenia odbite przez Kamizelkę Cierniową nie skalują się już z dodatkowym pancerzem
MROŹNE SERCE (BUFF)
Zmniejszenie Obrażeń: 0.8% maksymalnego zdrowia —-> 7 + 0.35% maksymalnego zdrowia
Zmniejszenie Prędkości Ataku: 15% —-> 20%
OMEN RANDUINA (BUFF)
Zmniejszenie Obrażeń: 0.5% maksymalnego zdrowia —-> 5 + 0.35% maksymalnego zdrowia
PLEMIENNA ZBROJA (BUFF)
KAMIENNE TOTEMY
PASJONUJĄCY KAMIENNY TOTEM (USUNIĘTO)

CZUJNY KAMIENNY TOTEM (ZAKTUALIZOWANO)

BACZNY KAMIENNY TOTEM

RUNY
NAWAŁNICA MIECZY (NERF)

DOSTAWA CIASTEK (NERF)
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Lee Sin (NERF)
Czas Odnowienia „E”: 6 sekund —-> 9 sekund
Singed (BUFF)
Czas Odnowienia „E”: 10 sekund —-> 10/9.5/9/8.5/8 sekund
Teemo (BUFF)
Czas Odnowienia „W”: 17 sekund —-> 14 sekund
Urgot (NERF)
Skalowanie Zmodyfikowanych Obrażeń: 20/24/28/32/36% AD —-> 20/23.5/27/30.5/34% AD
ZMIANY NA DŻUNGLI

Elise (NERF)
Skalowanie Obrażeń przy Trafieniu w Pajęczej Postaci „Q – Biernie”: 30% AP —-> 20% AP
Graves (BUFF)
Przyrost Obrażeń AD: 3 —-> 4
Hecarim (BUFF)
Skalowanie Obrażeń „Q”: 70% dodatkowych AD —-> 75% dodatkowych AD
Skalowanie Minimalnych Obrażeń „E”: 50% dodatkowych AD —-> 55% dodatkowych AD
Master Yi (ZMIANA)
Skalowanie Obrażeń „Q”: 100% AD —-> 90% AD
Obrażenia Podstawowe „E”: 20/30/40/50/60 —-> 30/40/50/60/70
Morgana (NERF)
Obrażenia Przeciwko Niepotężnym Potworom: 185% —-> 155%
Nautilus (BUFF)
[NOWOŚĆ] Tytan Obozów „E”: Umiejętność zadaje teraz 150% obrażeń potworom
Rumble (NERF)
Limit Obrażeń przy Trafieniu Zadawanych Potworom „Pasyw”: 120 —-> 80
Shaco (NERF)
Skalowanie Obrażeń „W”: 10% AP (20% AP przeciwko pojedynczym celom) —-> 9% AP (18% AP przeciwko pojedynczym celom)
Skalowanie Obrażeń z AP „E”: 55% —-> 50%
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Azir (BUFF)
Koszt „Q”: 70 many —-> 55 many
Qiyana (NERF)
Premia do Prędkości Ruchu „W”: 5/7/9/11/13% —-> 3/5/7/9/11%
Ryze (BUFF)
Przyrost Zdrowia: 98 —-> 110
ZMIANY NA ADC
Ezreal (BUFF)
Przyrost Regeneracji Zdrowia: 0.55 —-> 0.65
Pancerz: 22 —-> 24
Senna (ZMIANA)
Premia do Zasięgu Ataku za Każde 20 Ładunków Mgły „Pasyw”: 25 —-> 20
[NOWOŚĆ] Destrukcyjne Leczenie: Od teraz leczenie Przebijającej Ciemności skaluje się również za 160% destrukcji
Dodatkowa Prędkość Ruchu „E”: 20% —-> 20% (+1% za każde 20 AP)
Skalowanie Obrażeń „R”: 50% AP —-> 70% AP
ZMIANY NA SUPPORCIE
Leona (NERF)
Obrażenia Podstawowe „W”: 60/95/130/165/200 —-> 45/80/115/150/185