ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW

MASKA OTCHŁANI

abyssal mask

Zdrowie: 350 —> 400

Skalowanie Obrażeń Unicestwienia: 10% —> 15%

Czas Działania Unicestwienia: 4 sekundy —> 5 sekund

CHŁEPTACZ POSOKI

goredrinker

Leczenie Spragnionego Cięcia: 25% AD (+8% brakującego zdrowia) —> 25% AD (+10% brakującego zdrowia)

OSTRZE GNIEWU GUINSOO

Koszt Skompletowania: 1100 —> 900

SZCZELINOTWÓRCA

Aktywacja w Walce: Zadajesz obrażenia wrogim bohaterom —> Zadajesz obrażenia wrogim bohaterom lub otrzymujesz od nich obrażenia
Zwiększone Obrażenia na Sekundę Spaczenia Pustki: 2%, kumuluje się do 5 razy, osiągając maksymalnie 10% —> 3%, kumuluje się do 3 razy, osiągając maksymalnie 9%

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Darius (NERF)

Czas Odnowienia “E”: 24/21/18/15/12 sekund —> 26/24/22/20/18 sekund

Kayle (BUFF)

Skalowanie Obrażeń od Mocy Umiejętności (W FORMIE OGNISTEJ): 20% —> 25%
Dodatkowy Zasięg Ataków (W FORMIE TRANSCENDENTNEJ): 50j. (łącznie 575j.) —> 100j. (łącznie 625j.)

Kennen (BUFF)

Obrażenia Dodatkowe przy Maksymalnej Liczbie Ładunków “W”: 10/20/30/40/50 (20% AP)(60/70/80/90/100% AD) —> 20/30/40/50/60 (25% AP)(60/70/80/90/100% AD)

ZMIANY NA DŻUNGLI

Sejuani (ZMIANA)

[AKTUALIZACJA] Namierzanie: 250j.przeciwko wszystkim celom —> Priorytetowo traktuje bohaterów znajdujących się w zasięgu 50j. od kursora, następnie jednostki niebędące bohaterami znajdujące się w zasięgu 50j. od kursora, bohaterów znajdujących się w zasięgu 350j. od kursora, a potem jednostki znajdujące się najbliżej kursora w zasięgu 250j. (namierzanie działa wyłącznie wtedy, gdy bezpośrednio pod kursorem nie znajduje się żaden cel)

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Galio (NERF)

Czas Odnowienia “W”: 18/17.5/17/16.5/16 sekund —> 18 sekund
Tarcza Chroniąca Przed Obrażeniami Magicznymi “W”: 8/11/14/17/20% maksymalnego zdrowia —> 8/9.75/11.5/13.25/15% maksymalnego zdrowia

Katarina (NERF)

Prędkość Ruchu: 340 —> 335

Lux (BUFF)

Obrażenia “E”: 60/105/150/195/240 (+60% AP) —> 60/110/160/210/260 (+65% AP)

Talon (NERF)

Skalowanie Obrażeń “Q”: 110% AD —> 100% AD

 

ZMIANY NA ADC

Jinx (NERF)

Pancerz: 28 —> 26

[NOWE] Mniejsza Megarakieta Śmierci: Obrażenia egzekucji przeciwko epickim potworom są teraz ograniczone do 1000 (obrażenia obszarowe są ograniczone do 800)

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

Bard (NERF)

Obrażenia Podstawowe “Pasyw”: 40 —> 30

Thresh (NERF)

Zdrowie: 561 —> 530
Przyrost Zdrowia: 93 —> 95

Yuumi (BUFF)

Obrażenia Podstawowe “Q”: 40/70/100/130/160/190 —>50/80/110/140/170/200
 Wzmocnione Obrażenia Podstawowe “Q”: 45/85/125/165/205/245 —> 60/100/140/180/220/260
NAPRAWIONY BŁĄD IKONY SOJUSZNIKA “W”: Ikona poziomu sojusznika Yuumi poprawnie wraca teraz do domyślnego stanu, gdy Yuumi zrywa więź z tym sojusznikiem

Zyra (BUFF)

Spowolnienie Smagającego Pnącza “Pasyw”: 25% —> 30%                                Czas Odnowienia “W”: 20/18/16/14/12 sekund —> 18/16/14/12/10 sekund

 

AKTUALIZACJA DŻUNGLI

 

Liczniki w dżungli i złoto za wyczyszczenie campu

Czas Odnowienia Campów: 2 minuty —> 2 minuty 15 sekund
Podświetlany Wskaźnik Odnowienia Campu: 15 sekund przed odnowieniem campu —> 10 sekund przed odnowieniem campu

Mechanizm pozwalający dogonić drużynę przeciwną

 

[NOWE] Mistrz Powrotu: Jeśli poziom dżunglera jest niższy od średniej wszystkich graczy o co najmniej dwa poziomy, duże i potężne potwory zapewniają mu więcej XP. Wartość premii wynosi 50 XP za każdy poziom poniżej średniej wszystkich graczy.

 

Porażenie (Smite)

 

Obrażenia Zadawane Potworom Przez Porażenie: 390-1000 (zależnie od poziomu) —> 450 na początku, 900 po ulepszeniu Porażenia
[NOWE] Obrażenia Zadawane przez Porażenie Przy Zamianie za Pomocą Rozpieczętowanej Księgi Czarów: Obrażenia zadawane z Porażenia zostają zwiększone po dwóch zamianach czarów przywoływacza
[NOWE] Skorupiki Beztarczniaki: Porażenie oraz efekty kontroli tłumu rozbijają tarczę Wędrującego Kraba przed nałożeniem obrażeń

Wytrzymałość

 

Wszechwampiryzm Przedmiotów do Dżungli: 10% —> 8%
Leczenie z Porażenia Zależne od Maksymalnego Zdrowia: 10% —> 15%

Zmiany obozów potworów w dżungli

 

Obrażenia od ataku obozów w dżungli
  • BLUE BUFF: 82-303 (na poziomach 1-18) —> 78-234 (na poziomach 1-18)
  • RED BUFF: 82-303 (na poziomach 1-18) —> 78-234 (na poziomach 1-18)
  • GROMP: 80-253 (na poziomach 1-18) —> 78-234 (na poziomach 1-18)
  • DUŻY WILK: 42-156 (na poziomach 1-18) —> 35-105 (na poziomach 1-18)
  • MNIEJSZE WILKI: 16-59 (na poziomach 1-18) —> 10-30 (na poziomach 1-18)
  • DUŻY RAPTOR: 20-74 (na poziomach 1-18) —> 20-60 (na poziomach 1-18)
  • MAŁY RAPTOR: 13-49 (na poziomach 1-18) —> 10-30 (na poziomach 1-18)
  • DUŻY GOLEM: 80-303 (na poziomach 1-18) —> 78-234 (na poziomach 1-18)
  • ŚREDNI GOLEM: 25-93 (na poziomach 1-18) —> 20-60 (na poziomach 1-18)
  • MAŁY GOLEM: 17-63 (na poziomach 1-18) —> 13-39 (na poziomach 1-18)

 

Zdrowie obozów w dżungli
  • BLUE BUFF: 1800-3150 (na poziomach 1-18) —> 1850-3238 (na poziomach 1-18)
  • RED BUFF: 1800-3150 (na poziomach 1-18) —> 1850-3238 (na poziomach 1-18)
  • KRAB: 1000-2066 (na poziomach 1-17) —> 1050-2170 (na poziomach 1-17)

 

Złoto z obozów w dżungli
  • MAŁY GOLEM: 12 szt. —> 13 szt.
  • DUŻY WILK: 55 szt. —> 65 szt.
  • GROMP: 85 szt. —> 90 szt.
  • DUŻY RAPTOR: 35 szt. —> 45 szt.
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]