Ornn, Ogień z Wnętrza Góry to średniej trudności tank w League of Legends. Spotkamy go głównie na górnej alejce, ale od czasu do czasu także na środkowej oraz na dolnej. Ornn posiada spore obrażenia, mnóstwo cc’ków, a co najważniejsze od 13 poziomu może ulepszać przedmioty swoje oraz swoich sojuszników. Nie jest za to ani mobilny oraz jest łatwy do kite’owania.
Umiejętności
Pasyw – Żywa Kuźnia
Ornn otrzymuje 10% dodatkowego pancerza i odporności na magię z różnych źródeł. Ornn ma możliwość kupowania przedmiotów nie będąc w sklepie, a także może ulepszać przedmioty swoje lub sojuszników. Ponadto, gdy Ornn osiągnie 13 poziom, to może ulepszać niektóre przedmioty swoje lub sojuszników. Każde następne ulepszenie staje się możliwe wraz z następnymi poziomami.
Q – Wulkaniczna Wyrwa
Czas Odnowienia: 9/8.5/8/7.5/7 sekund
Koszt: 45 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Fizyczne: 20/45/70/95/120 (+110% AD)
Ornn tworzy rozpadlinę, która zadaje obrażenia fizyczne i spowalnia wrogów, którzy zostali trafieni. Po krótkiej chwili na końcu rozpadliny tworzy się słup.
W – Ognisty Miech
Czas Odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund
Koszt: 45/50/55/60/65 many
Zasięg: 500j.
Całkowite Obrażenia Magiczne: 12/13/14/15/16% maksymalnego zdrowia celu
Całkowite Minimalne Obrażenia Zadawane Minionom: 80/130/180/230/280
Całkowite Obrażenia Zadawane Potworom: 155/180/205/230/255
Ornn bucha płomieniami idąc powoli do przodu. Wrogowie, którzy zostali potraktowani ogniem stają się Krusi. Krusi otrzymają dodatkowe obrażenia z podstawowego ataku Ornna.
E – Żarliwa Szarża
Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
Koszt: 35/40/45/50/55 many
Obrażenia Fizyczne: 80/125/170/215/260 (+40% bonusowy pancerz)(+40% bonusowa odporność na magię)
Ornn szarżuje w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne wrogom, przez których przeszedł. Jeżeli Ornn trafił w teren to tworzy falę uderzeniową wokół siebie i zadaje obrażenia, a także podrzuca i ogłusza trafionych przeciwników.
R – Zew Boga Kuźni
Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 2550j.
Obrażenia Magiczne: 125/175/225 (+20% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 250/350/450 (+40% AP)
Maksymalne Spowolnienie: 40/60/80%
Ornn przywołuje w wybranym miejscu żywiołaka, który zmierza w stronę Ornna coraz szybciej. Wrogowie trafieni przez niego zostaną spowolnieni i staną się Krusi. Po ponownym użyciu R, Ornn uderzy w żywiołaka i skieruje go w przeciwnym kierunku, podrzuci wrogie jednostki, ogłuszy i zada im obrażenia magiczne.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | W | W | R | W | Q | W | Q | R | Q | Q | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Ornn’a:
Buty:
lub