Ornn, Ogień z Wnętrza Góry

Ornn, Ogień z Wnętrza Góry – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Ornna

Reklamy

Ornn, Ogień z Wnętrza Góry to średniej trudności tank w League of Legends. Spotkamy go głównie na górnej alejce, ale od czasu do czasu także na środkowej oraz na dolnej. Ornn posiada spore obrażenia, mnóstwo cc’ków, a co najważniejsze od 13 poziomu może ulepszać przedmioty swoje oraz swoich sojuszników. Nie jest za to ani mobilny oraz jest łatwy do kite’owania.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Żywa Kuźnia 

Pasyw - Żywa Kuźnia 

Ornn otrzymuje 10% dodatkowego pancerza i odporności na magię z różnych źródeł. Ornn ma możliwość kupowania przedmiotów nie będąc w sklepie, a także może ulepszać przedmioty swoje lub sojuszników. Ponadto, gdy Ornn osiągnie 13 poziom, to może ulepszać niektóre przedmioty swoje lub sojuszników. Każde następne ulepszenie staje się możliwe wraz z następnymi poziomami.  

Q – Wulkaniczna Wyrwa

Q – Wulkaniczna Wyrwa 

Czas Odnowienia: 9/8.5/8/7.5/7 sekund 

Koszt: 45 many 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Fizyczne: 20/45/70/95/120 (+110% AD) 

Ornn tworzy rozpadlinę, która zadaje obrażenia fizyczne i spowalnia wrogów, którzy zostali trafieni. Po krótkiej chwili na końcu rozpadliny tworzy się słup. 

W – Ognisty Miech

W – Ognisty Miech

Czas Odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund 

Koszt: 45/50/55/60/65 many 

Zasięg: 500j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 12/13/14/15/16% maksymalnego zdrowia celu 

Całkowite Minimalne Obrażenia Zadawane Minionom: 80/130/180/230/280  

Całkowite Obrażenia Zadawane Potworom: 155/180/205/230/255 

Ornn bucha płomieniami idąc powoli do przodu. Wrogowie, którzy zostali potraktowani ogniem stają się Krusi. Krusi otrzymają dodatkowe obrażenia z podstawowego ataku Ornna. 

E – Żarliwa Szarża 

E - Żarliwa Szarża 

Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund 

Koszt: 35/40/45/50/55 many 

Obrażenia Fizyczne: 80/125/170/215/260 (+40% bonusowy pancerz)(+40% bonusowa odporność na magię) 

Ornn szarżuje w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne wrogom, przez których przeszedł. Jeżeli Ornn trafił w teren to tworzy falę uderzeniową wokół siebie i zadaje obrażenia, a także podrzuca i ogłusza trafionych przeciwników. 

R – Zew Boga Kuźni 

R – Zew Boga Kuźni R – Zew Boga Kuźni 2

Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: 2550j. 

Obrażenia Magiczne: 125/175/225 (+20% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 250/350/450 (+40% AP) 

Maksymalne Spowolnienie: 40/60/80% 

Ornn przywołuje w wybranym miejscu żywiołaka, który zmierza w stronę Ornna coraz szybciej. Wrogowie trafieni przez niego zostaną spowolnieni i staną się Krusi. Po ponownym użyciu R, Ornn uderzy w żywiołaka i skieruje go w przeciwnym kierunku, podrzuci wrogie jednostki, ogłuszy i zada im obrażenia magiczne. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W W R W Q W Q RQ E E R E E

 

 

Runy

runy ornn

 

Budowanie postaci 

Start:

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Ornn’a:

abyssal maskthornmailvisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy