Nunu & Willump, Chłopiec i jego Yeti

Nunu & Willump, Chłopiec i jego Yeti – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Nunu

Reklamy

Nunu & Willump, Chłopiec i jego Yeti, to średniej trudności dżungler w League of Legends. Budujemy go pod tanka lub pod AP. Jest to postać wręcz stworzona do gankowania, dlatego nie ma co tracić zbędnego czasu na farmienie się. Nunu & Willump są idealni do inicjacji walk, więc warto jest za nimi podążać i zgarnąć parę zabójstw. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Zew Freljordu 

Pasyw – Zew Freljordu 

Podstawowe ataku Willumpa zadaję obrażenia wrogom znajdującym się wokół celu. Ponadto Nunu zwiększa prędkość ataku i ruchu Willumpa oraz sojusznika w pobliżu. Sojusznik otrzyma 20% bonusowej prędkości ataku i 10% bonusowej prędkości ruchu.  

Q – Gryz! 

Q – Gryz! 

Czas Odnowienia: 12/11/10//9/8 sekund 

Koszt: 60 many 

Obrażenia Zadawane Bohaterom: 60/100/140/180/220 (+65% AP)(+5% bonusowego zdrowia) 

Bazowe Leczenie od Bohaterów: 60/88/116/144/172 (+72% AP)(+8% bonusowego zdrowia)  

Wzmocnione Leczenie od Bohaterów: 90/132/174/216/258 (+108% AP)(+12% bonusowego zdrowia) 

Obrażenia Zadawane Jednostkom Innym Niż Bohaterowie: 340/500/660/820/980 

Bazowe Leczenie od Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 75/110/145/180/215 (+90% AP)(+10% bonusowego zdrowia) 

Wzmocnione Leczenie od Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 112.5/165/217.5/270/322.5 (+135% AP)(+15% bonusowego zdrowia) 

Willump wygryza się w wybrany cel, zadaje mu obrażenia magiczne i leczy się. Leczenie jest wzmocnione o 50%, gdy mamy mniej niż 50% maksymalnego zdrowia. Przeciwko minionom oraz potworom zadawane są obrażenia nieuchronne i odnawiane jest 25% więcej zdrowia. 

W – Największa Śnieżka na Świecie! 

W - Największa Śnieżka na Świecie! W - Największa Śnieżka na Świecie! 2

Czas Odnowienia: 14 sekund 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Minimalne Obrażenia Eksplozyjne: 36/45/54/63/72 (+30% AP) 

Maksymalne Obrażenia Eksplozyjne: 180/225/270/315/360 (+150% AP) 

Minimalne Obrażenia po Stratowaniu: 11.988/14.985/17.982/20.979/23.976 (+9.99% AP) 

Maksymalne Obrażenia po Stratowaniu: 59.94/74.925/89.91/104.895/119.88 (+49.95% AP)

Willump uwalnia się od spowolnień i może teraz przenikać przez jednostki oraz zyskuje większe pole widzenia, a także zaczyna toczyć kulę śnieżną przez 10 sekund w wybranym kierunku (sterowanie myszką), która rośnie przez 5 sekund. Na samym początku ta dwójka zostaje spowolniona o 50% na 1 sekundę, ale nie można ich spowolnić. Po krótkiej chwili otrzymują 14 dodatkowej prędkości ruchu co 0.25 sekundy. Śnieżka eksploduje po kolizji z wrogim bohaterem, dużym zwierzakiem, średniego potwora lub teren i zada obrażenia magiczne pobliskim wrogom, które są zwiększone o 0%-400% (zależnie od czasu ładowania), podrzuca na 0.5-0.75 (zależnie od czasu ładowania) sekund i ogłusza na 0-0.5 (zależnie od czasu ładowania) sekund. Śnieżka tratuje wrogie miniony oraz małe potwory na swojej drodze. Po 10 sekundach lub jeżeli ktoś im przeszkodzi, wypuszczą śnieżkę i wyślą ją toczącą się w danym kierunku. 

E – Salwa Śnieżek 

E – Salwa Śnieżek 

Czas Odnowienia: 14 sekund 

Odnowienie Pomiędzy Seriami: 1 sekunda 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 690j. 

Obrażenia co Śnieżkę: 16/24/32/40/48 (+6% AP) 

Obrażenia co Serię: 48/72/96/120/144 (+18% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 144/216/288/360/432 (+54% AP) 

Spowolnienie: 30/35/40/45/50% 

Obrażenia Magiczne: 20/30/40/50/60 (+80% AP) 

Nunu rzuca trzema seriami śnieżek w wybranym kierunku, które zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom. Wrogowie trafieni 3 razy zostaną spowolnieni na 1 sekundę. Następnie Willump unieruchomi na 0.5-1.5 (zależnie od poziomu) sekundy wrogich bohaterów i duże potwory, którzy zostali trafieni śnieżkami. 

R – Zero Bezwzględne 

R – Zero Bezwzględne 

Czas Odnowienia: 110/100/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Magiczne: 625/950/1275 (+250% AP) 

Tarcza: 65/75/85 (+150% AP)(+30/40/50 bonusowego zdrowia) 

Nunu i Willump tworzą zamieć śnieżną, która spowalnia pobliskich wrogów o 0%-95% (zależnie od czasu ładowania) i zadaje 0%-100% (zależnie od czasu ładowania) obrażeń magicznychCastując umiejętność w zaroślach, przeciwnicy nie widzą co ich spowalnia. Umiejętność może zostać przerwana poprzez unieruchomienie lub uciszenie Nunu.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q QR E Q E R E E W W

 

 

Runy

runy nunu

Budowanie postaci

Start:

emberkniferefilable

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Nunu:

visagethornmail

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy