Nasus, Kustosz Pustyni

Nasus, Kustosz Pustyni – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Nasusa

Reklamy

Nasus, Kustosz Pustyni to niskiej trudności wojownik w League of Legends. Należy on do grona postaci, które są bezużyteczne we wczesnej fazie gry, ale sieją zamęt później. Nie ma on również za dużego wkładu w drużynowe walki i spotkamy raczej go samego na bocznej linii pushującego. Brak mu mobilności, ale jego spowolnienie oraz późniejsze obrażenia zdecydowanie przerażają. Jednakże pomimo tych obrażeń jest on dość prosty do kitingu. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Duszożerca 

Pasyw - Duszożerca 

Nasus ma permanentnie 12/18/24% bonusowej kradzieży zdrowia (zależnie od poziomu). 

Q – Wysysające Uderzenie 

Q - Wysysające Uderzenie 

Czas Odnowienia: 7.5/6.5/5.5/4.5/3.5 sekundy 

Koszt: 20 many 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30/50/70/90/110 (+ ilość ładunków “Q”) 

Następny podstawowy atak Nasusa stanie się nie do powstrzymania i zada obrażenia fizyczne trafionej jednostce. Jeżeli Nasus zabije swój cel przy pomocy “Q”, wówczas otrzyma 3 ładunki, które zostają zwiększone do 12, jeżeli cel jest bohaterem, dużym minionem lub dużym potworem. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.  

W – Uwiąd 

W – Uwiąd 

Czas Odnowienia: 15/14/13/12/11 sekund 

Koszt: 80 many 

Zasięg: 700j. 

Maksymalne Spowolnienie: 47/59/71/83/95% 

Dodatkowe Spowolnienie co sekundę: 3/6/9/12/15% 

Maksymalne Okaleczenie: 23.5/29.5/35.5/41.5/47.5% 

Dodatkowe Okaleczenie co sekundę: 1.5/3/4.5/6/7.5% 

Nasus znacznie zmniejsza prędkość ruchu na 5 sekund oraz prędkość ataku wrogiego bohatera. 

E – Duchowy Ogień 

E – Duchowy Ogień 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 70/85/100/115/130 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Magiczne: 55/95/135/175/215 (+60% AP) 

Obrażenia Magiczne co sekundę: 11/19/27/35/43 (+12% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 110/190/270/350/430 (+120% AP) 

Redukcja Pancerza: 25/30/35/40/45% pancerza celu 

Nasus wytwarza okrąg w wybranym miejscu na 5 sekund. Wrogie jednostki znajdujące się w nim otrzymują obrażenia magiczne co sekundę, a ich pancerz zostanie zredukowany. 

R – Furia Pustyni 

R – Furia Pustyni 

Czas Odnowienia: 120 sekund 

Koszt: 100 many 

Dodatkowe Zdrowie: 300/450/600 

Dodatkowy Pancerz i Odporność na Magię: 40/55/70

Obrażenia Magiczne co sekundę: 3/4/5% (+1% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu  

Całkowite Obrażenia Magiczne: 45/60/75 (+15% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Nasus przybiera na rozmiarze, otrzymuje premię do zdrowia, dodatkowy pancerz, odporność na magię i zasięgu ataku. Umiejętność ta zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogomNasus także otrzymuje dodatkowy pancerz i odporność na magię co sekundę. Czas odnowienia Q jest znacznie mniejszy. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q Q R Q W Q W R W W E E R E E

 

 

Runy

runy nasus

 

Budowanie postaci

Start:

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Nasus’a:

visage

Buty:

mercury's treads lub plated steelcaps

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy