Malzahar, Prorok Pustki

Malzahar, Prorok Pustki to bardzo łatwa postać, która pełni rolę maga w League of Legends. Spotkamy go praktycznie tylko na środkowej alejce. Nie jest on wcale mobilną postacią, ale jego główna umiejętność nie jest skillshotem, a jest umiejętnością point-click. Jest on zatem genialny na postacie, które trzeba przytrzymać na chwilę i w ten sposób zlikwidować. Posiada on także znakomity push na linii. 

 

Umiejętności

Pasyw – Przemiana Pustki 

Pasyw – Przemiana Pustki 

Malzahar nie będąc atakowanym przez 30/24/18/12 (zależnie od poziomu) sekund otrzyma barierę, która sprawi, że będzie otrzymywał mniejsze obrażenia, a także będzie niewrażliwy na jednego z cc’kówBariera ta utrzymuje się do czasu otrzymania obrażeń. Obrażenia od stworów nie zdejmują bariery z Malzahara. 

Q – Zew Pustki 

Q – Zew Pustki 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 80 many 

Zasięg: 900j. 

Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+55% AP) 

Czas Trwania Uciszenia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy 

Malzahar tworzy dwa portale, które po trafieniu w przeciwników zadadzą obrażenia magiczne i uciszą ich. 

W – Rój z Pustki 

W - Rój z Pustki 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Koszt: 40/45/50/55/60 many 

Żywotność Puskląt: 8/8/9/9/10 sekund 

Obrażenia Magiczne: 5-64.5 (zależnie od poziomu)(+12/14/16/18/20)(+40% bonusowego AD)(+20% AP) 

Biernie: Malzahar otrzymuje ładunek za użycie umiejętności (max. 2). 

Aktywacja: Malzahar zużywa ładunki i przywołuje Pusklęta w wybranym miejscu. Pusklęta zadają obrażenia magiczne przy pomocy swoich podstawowych ataków. Zadają 50% obrażeń epickim potworom oraz 300% minionom, które są zarażone przez “E”. 

E – Złowieszcze Wizje 

E - Złowieszcze Wizje 

Czas Odnowienia: 15/13/11/9/7 sekund 

Koszt: 60/70/80/90/100 many 

Zasięg: 650j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 80/115/150/185/220 (+80% AP) 

Obrażenia Magiczne Co 0,5 Sekundy: 10/14.375/18.75/23.125/27.5 (+10% AP) 

Malzahar rzuca czar na wybraną jednostkę, którbędzie zadawało jej obrażenia, a po zabiciu celu, przejdzie na następnego pobliskiego wroga, a Malzahar otrzyma 2% maksymalnej ilości manę. Używanie innych zaklęć na jednostce pod wpływem tego czaru odnowi czas działania tej umiejętności. Pusklęta skupiają się na jednostce pod wpływem tego czaru. 

R – Uścisk Piekieł 

R - Uścisk Piekieł 

Czas Odnowienia: 140/110/80 sekund 

Koszt: 100 many  

Zasięg: 700j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 125/200/275 (+80% AP) 

Obrażenia co 0.25 sekundy: 12.5/20/27.5 (+8% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 10/15/20% (+2.5% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Obrażenia co 0,5 sekundy: 1/1.5/2% (+0.25 co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Malzahar przygważdża wybranego wrogiego bohatera i zadaje mu obrażenia magiczne. Umiejętność jest przerywana w wypadku nałożenia na Malzahara efektu kontroli tłumu bądź użyciu chociażby quicksilver sasha, ale nawet wtedy będzie on zadawał danej jednostce obrażenia. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E R E Q E Q R Q W R W W

 

 

Runy

runy malzahar

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Malzahar’a:

liandrydemonic embracezhonya

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]