Lee Sin, Ślepy Mnich, to zdecydowanie nie najłatwiejszy z dżunglerów, ale jeden z silniejszych. Jego najmocniejszą fazą gry jest zdecydowanie early-game, ponieważ jego wczesne obrażenia są większe niż innych dżunglerów. Posiada on całkiem skomplikowane mechaniki, ale nie są one konieczne do grania tą postacią. Jednakże trzeba pamiętać, że nawet jeśli rozniesiemy przeciwników w pył na początku to Lee Sin i tak w odróżnieniu od innych bohaterów zaczyna słabnąć.
Umiejętności
Pasyw – Grad Ciosów
Po użyciu umiejętności, dwa następne podstawowe ataki Lee Sina dostaną 40% bonusu do prędkości ataku i będą przywracać mu 20/30/40 (zależnie od poziomu) energii przy pierwszym ataku i połowę przy drugim.
Q – Fala Dźwięku
Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
Koszt: 50 energii
Zasięg: 1200j.
Obrażenia Fizyczne: 55/80/105/130/155 (+100% bonusowego AD)
Lee Sin najpierw rzuca swoją umiejętność w celu zlokalizowania swojego przeciwnika i zada obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Po trafieniu, przez 3 sekundy będzie miał możliwość ponownej aktywacji umiejętności.
Uderzenie Rezonansu
Koszt: 30 energii
Obrażenia Fizyczne: 55/80/105/130/155 (+100% bonusowego AD)
Maksymalne Obrażenia: 110/160/210/260/310 (+200% bonusowego AD)
Lee Sin doskoczy do wroga i zada mu kolejne obrażenia fizyczne wzmocnione o 0%-100% zależne od brakującego zdrowia celu.
W – Osłona
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 50 energii
Zasięg: 700j.
Tarcza: 55/110/165/220/275 (+80% AP)
Lee Sin ma możliwość doskoczenia do warda lub sojuszniczego bohatera/stwora i osłoni siebie lub sojuszniczego bohatera przed obrażeniami. Przez 3 sekundy, możliwe jest ponowne aktywowanie umiejętności
Żelazna Wola
Koszt: 30 energii
Bonusowy Sustain: 10/15/20/25/30%
Ponowna aktywacja umiejętności zapewni mu na 4 sekundy kradzież życia (od atakowanego wroga) i wampiryzm zaklęć.
E – Nawałnica
Czas Odnowienia: 9 sekund
Koszt: 50 energii
Obrażenia Magiczne: 100/130/160/190/220 (+100% bonusowego AD)
Lee Sin uderza ręką w ziemię i tworzy falę uderzeniową, która zada obrażenia magiczne i ujawni pobliskie wrogie jednostki na 4 sekundy.
Okaleczenie
Koszt: 30 energii
Spowolnienie: 20/30/40/50/60%
Po ponownej aktywacji umiejętności, wszystkie jednostki trafione przez Nawałnicę zostaną okaleczone, przez co ich prędkość ruchu zostanie zmniejszona.
R – Smoczy Gniew
Czas Odnowienia: 110/85/60 sekund
Obrażenia Fizyczne: 175/400/625 (+200% bonusowego AD)
Obrażenia Kolizyjne: 175/400/625 (+200% bonusowego AD)(+12/15/18% bonusowego zdrowia kopniętego celu)
Lee Sin kopie z całej siły w swojego przeciwnika i odrzuca go do tyłu. Kopnięcie zada obrażenia fizyczne swojemu celowi i przeciwnikom, na których wpadnie. Wrogowie zostają podrzuceni.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | Q | E | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Lee Sin’a:
Buty:
lub