Lee Sin, Ślepy Mnich

Lee Sin, Ślepy Mnich – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Lee Sina

Reklamy

Lee Sin, Ślepy Mnich, to zdecydowanie nie najłatwiejszy z dżunglerów, ale jeden z silniejszych. Jego najmocniejszą fazą gry jest zdecydowanie early-game, ponieważ jego wczesne obrażenia są większe niż innych dżunglerów. Posiada on całkiem skomplikowane mechaniki, ale nie są one konieczne do grania tą postacią. Jednakże trzeba pamiętać, że nawet jeśli rozniesiemy przeciwników w pył na początku to Lee Sin i tak w odróżnieniu od innych bohaterów zaczyna słabnąć. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Grad Ciosów 

Pasyw – Grad Ciosów 

Po użyciu umiejętności, dwa następne podstawowe ataki Lee Sina dostaną 40% bonusu do prędkości ataku i będą przywracać mu 20/30/40 (zależnie od poziomu) energii przy pierwszym ataku i połowę przy drugim 

Q – Fala Dźwięku 

Q – Fala Dźwięku 

Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund  

Koszt: 50 energii 

Zasięg: 1200j. 

Obrażenia Fizyczne: 55/80/105/130/155 (+100% bonusowego AD) 

Lee Sin najpierw rzuca swoją umiejętność w celu zlokalizowania swojego przeciwnika i zada obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Po trafieniu, przez 3 sekundy będzie miał możliwość ponownej aktywacji umiejętności 

Uderzenie Rezonansu 

Uderzenie Rezonansu 

Koszt: 30 energii 

Obrażenia Fizyczne: 55/80/105/130/155 (+100% bonusowego AD) 

Maksymalne Obrażenia: 110/160/210/260/310 (+200% bonusowego AD) 

Lee Sin doskoczy do wroga i zada mu kolejne obrażenia fizyczne wzmocnione o 0%-100% zależne od brakującego zdrowia celu. 

W – Osłona 

W - Osłona 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 50 energii 

Zasięg: 700j. 

Tarcza: 55/110/165/220/275 (+80% AP) 

Lee Sin ma możliwość doskoczenia do warda lub sojuszniczego bohatera/stwora i osłoni siebie lub sojuszniczego bohatera przed obrażeniami. Przez 3 sekundy, możliwe jest ponowne aktywowanie umiejętności 

Żelazna Wola 

Żelazna Wola 

Koszt: 30 energii 

Bonusowy Sustain: 10/15/20/25/30% 

Ponowna aktywacja umiejętności zapewni mu na 4 sekundy kradzież życia (od atakowanego wroga) i wampiryzm zaklęć. 

E – Nawałnica 

E - Nawałnica 

Czas Odnowienia: 9 sekund 

Koszt: 50 energii 

Obrażenia Magiczne: 100/130/160/190/220 (+100% bonusowego AD) 

Lee Sin uderza ręką w ziemię i tworzy falę uderzeniową, która zada obrażenia magiczne i ujawni pobliskie wrogie jednostki na 4 sekundy. 

Okaleczenie 

Okaleczenie 

Koszt: 30 energii 

Spowolnienie: 20/30/40/50/60% 

Po ponownej aktywacji umiejętności, wszystkie jednostki trafione przez Nawałnicę zostaną okaleczone, przez co ich prędkość ruchu zostanie zmniejszona. 

R – Smoczy Gniew 

R – Smoczy Gniew 

Czas Odnowienia: 110/85/60 sekund 

Obrażenia Fizyczne: 175/400/625 (+200% bonusowego AD) 

Obrażenia Kolizyjne: 175/400/625 (+200% bonusowego AD)(+12/15/18% bonusowego zdrowia kopniętego celu) 

Lee Sin kopie z całej siły w swojego przeciwnika i odrzuca go do tyłu. Kopnięcie zada obrażenia fizyczne swojemu celowi i przeciwnikom, na których wpadnie. Wrogowie zostają podrzuceni. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q E Q Q R Q W W R W W E E R E E

 

 

Runy

runy leesin

 

Budowanie postaci

Start:

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Lee Sin’a:

goredrinkerbcddsterakvisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy