Kassadin, Wędrowiec Pustki

Kassadin, Wędrowiec Pustki to jeden z najtrudniejszych magów/zabójców w League of Legends. Jest on bardzo podatny na ganki do 6 poziomu i długo się skaluje, ale jeżeli zdobędzie sporo zabójstw oraz wyfarmi się, wówczas będzie w stanie kasować squishy przeciwników. Jest on bardzo manożerny, dlatego konieczna jest inwestycja w przedmioty dodające nam many.  

 

Umiejętności

Pasyw – Kamień Pustki 

Pasyw - Kamień Pustki 

Kassadin może ciągle swobodnie przechodzić przez jednostki i przyjmuje 15% zredukowanych obrażeń magicznych. 

Q – Sfera Nicości 

Q – Sfera Nicości 

Czas Odnowienia: 11/10.5/10/9.5/9 sekund 

Koszt: 70/75/80/85/90 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Magiczne: 65/95/125/155/185 (+70% AP) 

Tarcza Magiczna: 60/85/110/135/160 (+30% AP) 

Kassadin miota sferą nicości w wybrany cel, która zada obrażenia magiczna i anuluje castowanie każdej umiejętności. Ponadto Kassadin otrzymuje tarczę, która wchłania obrażenia magiczne przez 1.5 sekundy. 

W – Piekielne Ostrze 

W – Piekielne Ostrze 

Czas Odnowienia: 7 sekund

Koszt: 1 many

Zwiększone Bonusowe Obrażenia Magiczne: 70/95/120/145/170 (+80% AP) 

Przywrócona Mana: 4/4.5/5/5.5/6% brakującej many 

Przywrócona Mana Od Bohaterów: 20/22.5/25/27.5/30% brakującej many 

Biernie: Podstawowe ataki Kassadina zadają 20 (+10% AP) bonusowych obrażeń magicznych. 

Aktywacja: Następny podstawowy atak zostanie wzmocniony i stanie się nie do powstrzymania. Zada on bonusowe obrażenia magiczne oraz przywróci sobie część many. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.  

E – Puls Mocy 

E – Puls Mocy 

Czas Odnowienia: 5 sekund 

Koszt: 60/65/70/75/80 many + 6 ładunków 

Obrażenia Magiczne: 80/105/130/155/180 (+80% AP) 

Spowolnienie: 50/60/70/80/90% 

Biernie: Kassadin zdobywa ładunek, gdy zarówno on jak i pobliski bohater użyje umiejętności. Potrzebuje on 6 ładunków, żeby otrzymać możliwość użycia tej umiejętności. 

Aktywacja: Kassadin emituj impuls energii, która zada obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogom, a także spowolni ich na 1 sekundę. 

R – Krok przez Wymiary 

R – Krok przez Wymiary 

Czas Odnowienia: 5/3.5/2 sekundy 

Koszt: 50/100/200/400/800 (zależnie od ładunków “R”ki) many 

Zasięg: 500j. 

Obrażenia Magiczne: 80/100/120 (+40% AP)(+2% maksymalnej many) 

Bonusowe Obrażenia Co Każdy Ładunek: 40/50/60 (+10% AP)(+1% maksymalnej many) 

Maksymalne Obrażenia Magiczne: 240/300/360 (+80% AP)(+6% maksymalnej many) 

Kassadin przemieszcza się w wybrane miejsce (o ile jest w zasięgu) i zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom. Każde użycie umiejętności w ciągu 15 sekund podwoi koszt many oraz wzmocni obrażenia (stackuje się do 4 razy) 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W QQ E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy kassadin

 

Budowanie postaci

Start:

refilable

hphp

Ważne przedmioty dla Kassadin’a:

liandryarchangelzhonyalich bane

Buty:

lub mercury's treads lub plated steelcaps

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]