Karthus, Piewca Śmierci

Karthus, Piewca Śmierci – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Karthusa

Reklamy

Karthus, Piewca Śmierci pełni rolę maga w League of Legends, który nęka swych przeciwników przerażającymi wręcz pieśniami. Jego główną wadą jest brak mobilności przez co jest bardzo podatny na ganki przeciwników, ale w dobrych rękach narobi niezłych szkód. Globalna „R”ka trzyma wrogów pod presją i zmusza ich do powrotów do bazy, gdy mają mało zdrowia.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Pakt ze Śmiercią 

Pasyw – Pakt ze Śmiercią 

Gdy Karthus umiera, przez jeszcze 7 sekund będzie on w stanie rzucać zaklęcia. Jeżeli Karthus nauczył się “E”, wówczas będzie ono włączone w trakcie trwania pasywu. 

Q – Zrównanie z Ziemią 

Q - Zrównanie z Ziemią 

Czas Odnowienia: 1 sekunda 

Koszt: 20/25/30/35/40 many 

Zasięg: 875j.  

Obrażenia Magiczne: 45/65/85/105/125 (+35% AP) 

Wzmocnione Obrażenia: 90/130/170/210/250 (+70% AP) 

Obrażenia Zadawane Potworom: 38.25/55.25/72.25/89.25/106.25 (+29.75% AP) 

Wzmocnione Obrażenia Zadawane Potworom: 76.5/110.5/144.5/178.5/212.5 (+59.5% AP)

W wybranym miejscu Karthus sprawi, że będzie wybuch, który zada pobliskim wrogom obrażenia magiczne. Natomiast zada większe obrażenia magiczne pojedynczo trafionej jednostce.  

W – Ściana Bólu 

W - Ściana Bólu 

Czas Odnowienia: 15 sekund 

Koszt: 70 many 

Zasięg: 1000j. 

Długość Ściany: 800/900/1000/1100/1200j. 

Spowolnienie: 40/50/60/70/80% 

Zredukowane Spowolnienie: 20/25/30/35/40%  

Karthus tworzy ścianę, przez którą można przejść. Jednakże prędkość ruchu i odporność na magię tej jednostki zostanie zmniejszona na chwilę. 

E – Profanacja 

E – Profanacja 

Czas Odnowienia: 0.5 sekundy 

Koszt: 30/42/54/66/78 many na sekundę 

Zwrócona Mana: 20/27/34/41/48 

Obrażenia Magiczne Co Tick: 7.5/12.5/17.5/22.5/27.5 (+5% AP)

Obrażenia Na Sekundę: 30/50/70/90/110 (+20% AP) 

Biernie: Karthus otrzymuje przywraca sobie punkty many za każde zabójstwo.  

Aktywacja: Karthus ma możliwość otoczenia się duszami swoich ofiar, które zadadzą obrażenia magiczne co 0.25 sekundy przeciwnikom znajdującym się w pobliżu.  

R – Rekwiem 

R – Rekwiem 

Czas Odnowienia: 200/180/160 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: Globalny 

Obrażenia Magiczne: 200/350/500 (+75% AP) 

Karthus po 3 sekundach zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogim bohaterom. Umiejętność tą można uniknąć. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E Q W Q Q E Q E R E E W R W W

 

 

Runy 

runy karhtus

 

Budowanie postaci (Dżungla)

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Karthus’a:

liandrydemonic embracevoid staffzhonya

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy