Jhin, Wirtuoz, to skrupulatny, morderczy psychopata, który głęboko wierzy, że zabijanie jest sztuką. Strzela pistoletem, który służy mu jak pędzel do tworzenia prac pełnych brutalności. Jhin nie odkrywa swojej twarzy, ciągle chodzi w masce i jak często będziemy słyszeć, zdecydowanie uwielbia liczbę 4. Brak mu jakiejkolwiek możliwości ucieczki przez przeciwnikami, więc dobrze jest dobrać supporta takiego jak Thresh lub Tahm Kench.
Umiejętności
Pasyw – Szept
Broń Jhina mieści jedynie cztery naboje i strzela ze stałą prędkością. Ostatni nabój, czyli czwarty zostaje wzmocniony, trafia krytycznie w swój cel i zadaje mu 15/20/25% (zależnie od poziomu) brakującego zdrowia celu, dodatkowych obrażeń fizycznych. Jhin zdobywa 4%-44% (zależnie od poziomu)(+0.4% za każdy 1% szansy na krytyczne trafienie)(+0.25% za każdy 1% bonusowej prędkości do ataku) bonusowych obrażeń od ataku. Warto pamiętać, że po każdym trafieniu krytycznym, Jhin otrzymuje 10% (+0.4 za każdy 1% bonusowej prędkości ataku) bonusu do prędkości ruchu na 2 sekundy.
Q – Tańczący Granat
Czas Odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
Koszt: 40/45/50/55/60 many
Zasięg: 550j.
Minimalne Obrażenia Fizyczne: 45/70/95/120/145 (+35/42.5/50/57.5/65% AD)(+60% AP)
Maksymalne Obrażenia: 92.25/143.5/194.75/246/297.25 (+71.75/87.125/102.5/117.875/133.25% AD)(+123% AP)
Jhin rzuca granatem w wybrany cel, który odbija się po najbliższych celach, maksymalnie po czterech za każdym razem zadają obrażenia fizyczne. Za każdym razem obrażenia zwiększają się o 35%. Obrażenia zwiększą się także, jeżeli cel, od którego granat się odbił ostatni raz zabije go.
W – Zabójczy Rozkwit
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 3000j.
Obrażenia Fizyczne: 50/85/120/155/190 (+50% AD)
Czas Trwania Unieruchomienia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
Obrażenia Zadawane Jednostkom Innym Niż Bohaterowie: 37.5/63.75/90/116.25/142.5 (+37.5% AD)
Biernie: Wrodzy bohaterowie, którzy przejdą przez “E”, otrzymają obrazeń przez Jhina lub jego sojusznika, wówczas dany bohater zostanie oznaczy na 4 sekundy.
Aktywacja: Jhin wystrzeliwuje pocisk o dużym zasięgu, który przechodzi przez stwory, ale zatrzymuje się na pierwszym trafionym wrogim bohaterze. Cel, który jest oznaczony zostanie unieruchomiony po trafieniu z tej umiejętności i otrzyma obrażenia fizyczne.
E – Ująć Widownię
Czas Odnowienia: 2 sekundy
Czas Ładowania: 28/25/22/19/16 sekund
Koszt: 30/35/40/45/50 many + 1 ładunek
Zasięg: 750j.
Obrażenia Magiczne: 20/80/140/200/260 (+120% AD)(+100% AP)
Zredukowane Obrażenia: 13/52/91/130/169 (+78% AD)(+65% AP)
Biernie: Jhin umieszcza pułapkę Lotosu pod każdym wrogim bohaterem, którego zabił. Ponadto, Jhin przechowuje maksymalne 2 ładunki “E”.
Aktywacja: Jhin umieszcza niewidzialne pułapki w kształcie lotosu, które zostają aktywowane w momencie, gdy ktoś na nie nadepnie. Cel zostanie spowolniony (35% na 2 sekundy), a pułapka po chwili eksploduje i zadaje obrażenia magiczne jednostkom, którym nie udało się wyjść z pola rażenia. Jeżeli Jhin zabije wrogiego bohatera za pomocą pułapki to pojawi się ona obok jego ciała.
R – Kurtyna
Czas Odnowienia: 120/105/90 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 3500j.
Minimalne Obrażenia: 50/125/200 (+20% AD)
Maksymalne Obrażenia: 200/500/800 (+80% AD)
Broń Jhina przekształca się w superdziało i może oddać cztery strzały o dużych obrażeniach i dużym zasięgu. Każdy strzał przechodzi przez stwory, ale zatrzymuje się na wrogim bohaterze. Trafiony cel zostaje spowolniony (80% na 0.5 sekundy) i otrzymuje obrażenia fizyczne, które są zwiększone o 0%-300% (zależnie od brakującego zdrowia celu). Dodatkowo czwarty strzał zawsze trafia krytycznie.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | Q | E | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Jhin’a:
Buty: