Jayce, Obrońca Jutra

Jayce, Obrońca Jutra to genialny wynalazca z Piltover, który włada hextechowy młot o zmiennokształtnych możliwościach. Jayce jest postacią silną w początkowej i środkowej fazie gry. Może on zamieniać użytkowanie swojego młota i raz walczyć na dystans, a innym razem w zwarciu. To daje mu wiele możliwości do wygrania linii i zdominowania swojego przeciwnika. Jednakże Jayce nie posiada żadnego mechanizmu do ucieczki, dlatego należy ciągle mieć oczy na mapie. 

 

Umiejętności

Pasyw – Kondensator Hextechowy 

Pasyw – Kondensator Hextechowy Pasyw – Kondensator Hextechowy 2

Za każdym razem, gdy Jayce użyje Transformacji otrzyma 40 jednostek bonusowej prędkości ruchu i będzie w stanie przenikać przez jednostki przez następne 1.25 sekundy. 

Q – Ku Niebiosom! 

Q – Ku Niebiosom! 

Czas Odnowienia: 16/14/12/10/8/6 sekund 

Koszt: 40 many 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Fizyczne: 55/95/135/175/215/255 (+120% bonusowego AD) 

Spowolnienie: 30/35/40/45/50/55% 

Jayce doskakuje w kierunku swojego celu i zadaje mu obrażenia fizyczne, a także spowalnia trafione cele na 2 sekundy 

Porażająca Eksplozja 

Porażająca Eksplozja 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Koszt: 55/60/65/70/75/80 many 

Zasięg: 1050j. (standardowy zasięg), 1470j. (zasięg z “E”) 

Obrażenia Fizyczne: 55/110/165/220/275/330 (+120% bonusowego AD) 

Przyśpieszone Obrażenia: 77/154/231/308/385/462 (+168% bonusowego AD) 

formie działa wystrzeliwuje kulę elektryczności, która eksploduje na pierwszym trafionym przeciwniku lub jeżeli osiągnie maksymalny zasięg i zada obrażenia fizyczne wszystkim trafionym wrogom. Jeżeli ”Q” zostanie wystrzelone przez “E”, to zasięg oraz obrażenia zostaną zwiększone. 

W – Pole Elektryczne 

W – Pole Elektryczne 

Czas Odnowienia: 10 sekund 

Koszt: 40 many 

Przywrócona Mana: 6/8/10/12/14/16 

Magiczne Obrażenia Na Sekundę: 25/40/55/70/85/100 (+25% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 100/160/220/280/340/400 (+100% AP) 

Biernie: odnawia manę wraz z każdym podstawowym atakiem. 

Aktywacja: Jayce tworzy pole elektryczne, które przez sekundy będzie zadawało obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom.  

Hiperdoładowanie 

Hiperdoładowanie 

Czas Odnowienia: 13/11.4/9.8/8.2/6.6/5 sekund 

Koszt: 40 many 

Modyfikowane Obrażenia: 70/78/86/94/102/110% 

W formie działa Jayce otrzymuje 300% bonusu do prędkości ataku na 3 uderzenia. 

E – Cios Gromu  

E – Cios Gromu  

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12/10 sekund 

Koszt: 55 many 

Zasięg: 240j. 

Obrażenia Magiczne: 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% maksymalnego zdrowia celu (+100% bonusowego AD) 

W formie młota Jayce uderza w przeciwnika, zadaje mu obrażenia magiczne i odrzuca go na niewielką odległość.  

Brama Przyspieszenia 

Brama Przyspieszenia 

Czas Odnowienia: 16 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 650j. 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 30/35/40/45/50/55% 

W formie działa Jayce stawia Bramę Przyspieszenia, która zwiększa prędkość ruchu każdej przechodzącej przez nią sojuszniczej jednostki. Dodatkowo Brama zwiększa zasięg, prędkość i obrażenia Porażającej Eksplozji [Q]. 

R – Działo Rtęciowe 

zmiana w cannon

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Zmieniając na działo Jayce otrzymuje nowy zestaw umiejętności, a także jego zasięg zostaje zwiększony. Dodatkowo pierwszy atak w formie działa osłabia pancerz i odporność na magię celu o 10/15/20/25% (zależnie od poziomu) na 5 sekund.  

Młot Rtęciowy 

zmiana w mlot

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Zmieniając na młot Jayce również zyskuje nowy zestaw umiejętności, a także zwiększone zostają pancerz i odporność na magię o 5/15/25/35 (zależnie od poziomu). Ponadto, pierwszy atak w tej formie zada 25/65/105/145 (zależnie od poziomu)(+25% bonusowego AD) dodatkowych obrażeń magicznych. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W QQ W Q Q WQ W E E E

 

 

Runy 

runy jayce

 

Budowanie postaci 

Start:

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Jayce’a:

bc

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]