Jax, Mistrz Broni

Jax, Mistrz Broni – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Jaxa

Reklamy

Jax, Mistrz Broni, to również dość wiekowa już postać. Przez cały czas jednak jest bardzo często grany. Jax jest w stanie odmienić losy gry w późnej fazie gry, wtedy właśnie to on zaczyna górować. Natomiast we wczesnej fazie gry nie zachwyca on aż tak bardzo, ale wciąż potrafi zaskoczyć. Nie powinno się go lekceważyć. Jax włada buławą, zakończoną latarnią. Zwykle spotkamy go na topie i dżungli. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Niezłomny Szturm 

Pasyw - Niezłomny Szturm 

Podstawowe ataki Jaxa zapewniają mu 3.5-11% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku na 2.5 sekundy. Pasyw stakuje się 8 razy, wówczas otrzyma on 28%-88% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku.  

Q – Cios z Wyskoku 

Q – Cios z Wyskoku 

Czas Odnowienia: 8/7.5/7/6.5/6 sekund 

Koszt: 65 many 

Zasięg: 700j. 

Obrażenia Fizyczne: 65/105/145/185/225 (+100% bonusowego AD)(+60% AP) 

Jax doskakuje do wybranego celu. Jeżeli jest to wroga jednostka, wówczas zada jej obrażenia fizyczne. 

W – Wzmocnienie 

W – Wzmocnienie 

Czas Odnowienia: 7/6/5/4/3 sekund 

Koszt: 30 many 

Obrażenia Magiczne: 40/75/110/145/180 (+60% AP) 

Jax wzmacnia swoją broń energią, która zada dodatkowe obrażenia magiczne w następnym podstawowym ataku lub “Q”. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

E – Kontratak 

E – Kontratak 

Czas Odnowienia: 14/12.5/11/9.5/8 sekund 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg: 300j. 

Minimalne Obrażenia Fizyczne: 55/80/105/130/155 (+50% bonusowego AD) 

Maksymalne Obrażenia Fizyczne: 110/160/210/260/310 (+100% bonusowego AD) 

Jax kręci swoją bronią nad swoją głową, która zaczyna wirować. W trakcie tego, unika on wszystkich ataków skierowanych w jego stronę. Następnie Jax przeprowadza kontrę i ogłusza na 1 sekundę pobliskich przeciwników oraz zadaje im obrażenia fizyczne wzmocnione o 20% za każdy uniknięty atak (maksymalnie wzmocniony o 100%). 

R – Potęga Mistrza 

R - Potęga Mistrza 

Czas Odnowienia: 80 sekund  

Koszt: 100 many 

Obrażenia Magiczne: 100/140/180% (+70% AP) 

Bonusowy Pancerz: 30/50/70 (+50% bonusowego AD) 

Bonusowa Odporność Na Magię: 30/50/70 (+20% AP) 

Biernie: Każdy trzeci cios z rzędu, zada dodatkowe obrażenia magiczne.  

Aktywacja: Jax otrzyma na 8 sekund bonus do pancerza i odporności na magię.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E Q W W W W Q W Q R Q Q E E R E

 

 

Runy 

runy jax

 

Budowanie postaci 

Start:

Ważne przedmioty dla Jax’a:

sterakdd

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy