Jarvan IV, Wzór dla Demacian

Jarvan IV, Wzór dla Demacian – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Jarvana IV

Reklamy

Jarvan IV, Wzór dla Demacian, to jedna ze starszych postaci jakie zobaczymy w League of Legends. Jarvan IV przez większość czasu pełni rolę dżunglera w swojej drużynie, ale znajdziemy go również od czasu do czasu na innych liniach. Jarvan uwielbia walkę w pierwszej linii, ale kłóci się to z oczekiwaniami jego rodziców. Dzierży on sztandar i sztandar, które są również jego kluczowymi umiejętnościami. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Bojowy Rytm 

Pasyw – Bojowy Rytm 

Jarvan atakując kogoś pierwszy raz podstawowym atakiem, zada 8% obecnego zdrowia celu obrażeń fizycznych, które zależą od obecnego stanu zdrowia celu. Przez kilka sekund efekt nie będzie możliwy do działania na tym samym przeciwniku.  

Q – Cios Smoka 

Q – Cios Smoka 

Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund 

Koszt: 45/50/55/60/65 many 

Zasięg: 770j. 

Obrażenia Fizyczne: 90/130/170/210/250 (+120% bonusowego AD) 

Redukcja Pancerza: 10/14/18/22/26% pancerza celu 

Jarvan wykonuje pchnięcie swoją lancą w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne trafionemu wrogowi, a także obniża jego wartość pancerza na 3 sekundy. Warto pamiętać o możliwości przyciągnięcia się do sztandaru E. Możemy w ten sposób podrzucić przeciwników na swojej drodze.  

W – Złota Egida 

W - Złota Egida 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 30 many 

Spowolnienie: 15/20/25/30/35% 

Bazowa Tarcza: 60/85/110/135/160 

Jarvan otrzymuje tarczę na 5 sekund, która jest wzmocniona o 1,5% jego maksymalnego zdrowia za każdego trafionego wrogiego bohatera z “W”. Umiejętność spowalnia pobliskich przeciwników.  

E – Demaciański Sztandar 

E - Demaciański Sztandar 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 55 many 

Zasięg: 860j. 

Bonusowa Prędkość Ataku: 20/22.5/25/27.5/30% 

Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP) 

Biernie: Dodaje premię do prędkości ataku Jarvanowi.  

Aktywacja: Użycie tej umiejętności umożliwia umieszczenie sztandaru w wybranym miejscu, który zada obrażenia magiczne trafiając wroga. Ponadto sztandar zwiększa prędkość ataku sojuszników, którzy są w pobliżu. 

R – Kataklizm 

R – Kataklizm 

Czas Odnowienia: 120/105/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Fizyczne: 200/325/450 (+150% bonusowego AD) 

Jarvan doskakuje do wybranego przeciwnika i zamyka go (i inne pobliskie jednostki) w kraterze. Jednakże wrogowie otrzymują obrażenia w momencie uderzenia.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E Q W Q R Q E Q E E E W W R W

 

 

Runy 

runy j4

 

Budowanie postaci 

Start:

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Jarvan’a IV:

goredrinkerbcsterakthornmail

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy