Jarvan IV, Wzór dla Demacian, to jedna ze starszych postaci jakie zobaczymy w League of Legends. Jarvan IV przez większość czasu pełni rolę dżunglera w swojej drużynie, ale znajdziemy go również od czasu do czasu na innych liniach. Jarvan uwielbia walkę w pierwszej linii, ale kłóci się to z oczekiwaniami jego rodziców. Dzierży on sztandar i sztandar, które są również jego kluczowymi umiejętnościami.
Umiejętności
Pasyw – Bojowy Rytm
Jarvan atakując kogoś pierwszy raz podstawowym atakiem, zada 8% obecnego zdrowia celu obrażeń fizycznych, które zależą od obecnego stanu zdrowia celu. Przez kilka sekund efekt nie będzie możliwy do działania na tym samym przeciwniku.
Q – Cios Smoka
Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
Koszt: 45/50/55/60/65 many
Zasięg: 770j.
Obrażenia Fizyczne: 90/130/170/210/250 (+120% bonusowego AD)
Redukcja Pancerza: 10/14/18/22/26% pancerza celu
Jarvan wykonuje pchnięcie swoją lancą w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne trafionemu wrogowi, a także obniża jego wartość pancerza na 3 sekundy. Warto pamiętać o możliwości przyciągnięcia się do sztandaru “E”. Możemy w ten sposób podrzucić przeciwników na swojej drodze.
W – Złota Egida
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 30 many
Spowolnienie: 15/20/25/30/35%
Bazowa Tarcza: 60/85/110/135/160
Jarvan otrzymuje tarczę na 5 sekund, która jest wzmocniona o 1,5% jego maksymalnego zdrowia za każdego trafionego wrogiego bohatera z “W”. Umiejętność spowalnia pobliskich przeciwników.
E – Demaciański Sztandar
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 55 many
Zasięg: 860j.
Bonusowa Prędkość Ataku: 20/22.5/25/27.5/30%
Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP)
Biernie: Dodaje premię do prędkości ataku Jarvanowi.
Aktywacja: Użycie tej umiejętności umożliwia umieszczenie sztandaru w wybranym miejscu, który zada obrażenia magiczne trafiając wroga. Ponadto sztandar zwiększa prędkość ataku sojuszników, którzy są w pobliżu.
R – Kataklizm
Czas Odnowienia: 120/105/90 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 650j.
Obrażenia Fizyczne: 200/325/450 (+150% bonusowego AD)
Jarvan doskakuje do wybranego przeciwnika i zamyka go (i inne pobliskie jednostki) w kraterze. Jednakże wrogowie otrzymują obrażenia w momencie uderzenia.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Jarvan’a IV:
Buty:
lub