Janna, Szał Burzy

Janna, Szał Burzy – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Janny

Reklamy

Janna, Szał Burzy, pełni rolę wspierającego w League of Legends. Wraz ze strzelcem toczą bitwę na dolnej alejce. Janna dzierży berło i włada wiatrem, a więc wszystkie jej umiejętności są na tym oparte. Ponadto, sama Janna unosi się w powietrzu. Jest ona dość prostym w “obsłudze” bohaterem, dlatego początkujący gracze szybko się w niej odnajdą.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności 

Pasyw – Pomyślne Wiatry 

Pasyw - Pomyślne Wiatry 

Janna otrzymuje 8% do prędkości ruchu, natomiast sojusznicy zyskują tą możliwość dopiero, gdy zmierzają w jej stronę. Dodatkowo, podstawowe ataki Janny zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 25%/35% (zależnie od poziomu) jej bonusowej prędkości ruchu 

Q – Wyjąca Wichura 

Q - Wyjąca Wichura 

Czas Odnowienia: 12 sekund  

Koszt: 60/80/100/120/140 many 

Zasięg: 1000j. – 1750j. (zależnie od czasu ładowania się umiejętności) 

Minimalne Obrażenia Magiczne: 60/85/110/135/160 (+35% AP) 

Bonusowe Obrażenia Magiczne Na Sekundę: 15/20/25/30/35 (+10% AP) 

Maksymalne Obrażenia Magiczne: 105/145/185/225/265 (+65% AP) 

Janna tworzy niewielkich rozmiarów tornado, które rośnie przez 3 sekundy. Możliwa jest także szybsza aktywacja tej umiejętności, ale wtedy tornado nie dojdzie tak daleko i nie będzie tak silne. Tornado trafiając przeciwników na swojej drodze zadaje im obrażenia magiczne i podrzuca ich (0.5-1.25 (zależnie od czasu ładowania się umiejętności) sekund) 

W – Zefir 

W – Zefir 

Czas Odnowienia: 8/7.5/7/6.5/6 sekund 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg: 550j. 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 6/7/8/9/10 (+2% za każde 100 AP) 

Obrażenia Magiczne: 55/85/115/145/175 (+50% AP)(+25/35% (zależnie od poziomu) prędkości ruchu) 

Spowolnienie: 24/28/32/36/40% (+6% za każde 100 AP) 

Biernie: Janna  przenika przez jednostki, a także otrzymuje dodatkową prędkość ruchu 

Aktywacja: Janna posyła towarzyszącego jej żywiołaka powietrza, który leci do wyznaczonego celu, zadaje mu obrażenia magiczne i spowalnia go na 2 sekundy. Warto pamiętać, że gdy umiejętność ta odnawia się, wówczas bierny bonus nie działa. 

E – Oko Cyklonu 

E - Oko Cyklonu 

Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 800j. 

Siła Tarczy: 80/115/150/185/220 (+70% AP) 

Bonusowe AD: 10/17.5/25/32.5/40 (+10% AP) 

Janna ma możliwość osłonięcia siebie, sojusznika lub wieży tarczą, która przyjmuje obrażenia na siebie, a także wzmacnia obrażenia danej jednostki. Spowalnianie lub podrzucanie wrogich jednostek przy pomocy innych umiejętności sprawi, że czas odnowienia “E” będzie skutecznie redukowany. 

R – Monsun 

R – Monsun 

Czas Odnowienia: 150/135/120 sekund 

Koszt: 100 many 

Leczenie Co 0,5 Sekundy: 50/75/100 (+25% AP) 

Całkowite Leczenie: 300/450/600 (+150% AP) 

Janna rozpętuje wokół siebie burzę, która odrzuca wrogie jednostki, a sojuszników znajdujących się blisko niej, leczy.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E W W E W E R E Q Q Q

 

 

Runy 

runy janna

 

Budowanie postaci

Start:

spellthiefhphp

relichphp

Ważne przedmioty dla Jann’y:

imperial mandatestaff of flowering waterardent

Buty:

mobility lub

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy