Janna, Szał Burzy, pełni rolę wspierającego w League of Legends. Wraz ze strzelcem toczą bitwę na dolnej alejce. Janna dzierży berło i włada wiatrem, a więc wszystkie jej umiejętności są na tym oparte. Ponadto, sama Janna unosi się w powietrzu. Jest ona dość prostym w “obsłudze” bohaterem, dlatego początkujący gracze szybko się w niej odnajdą.
Umiejętności
Pasyw – Pomyślne Wiatry
Janna otrzymuje 8% do prędkości ruchu, natomiast sojusznicy zyskują tą możliwość dopiero, gdy zmierzają w jej stronę. Dodatkowo, podstawowe ataki Janny zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 25%/35% (zależnie od poziomu) jej bonusowej prędkości ruchu
Q – Wyjąca Wichura
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 60/80/100/120/140 many
Zasięg: 1000j. – 1750j. (zależnie od czasu ładowania się umiejętności)
Minimalne Obrażenia Magiczne: 60/85/110/135/160 (+35% AP)
Bonusowe Obrażenia Magiczne Na Sekundę: 15/20/25/30/35 (+10% AP)
Maksymalne Obrażenia Magiczne: 105/145/185/225/265 (+65% AP)
Janna tworzy niewielkich rozmiarów tornado, które rośnie przez 3 sekundy. Możliwa jest także szybsza aktywacja tej umiejętności, ale wtedy tornado nie dojdzie tak daleko i nie będzie tak silne. Tornado trafiając przeciwników na swojej drodze zadaje im obrażenia magiczne i podrzuca ich (0.5-1.25 (zależnie od czasu ładowania się umiejętności) sekund).
W – Zefir
Czas Odnowienia: 8/7.5/7/6.5/6 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 550j.
Bonusowa Prędkość Ruchu: 6/7/8/9/10 (+2% za każde 100 AP)
Obrażenia Magiczne: 55/85/115/145/175 (+50% AP)(+25/35% (zależnie od poziomu) prędkości ruchu)
Spowolnienie: 24/28/32/36/40% (+6% za każde 100 AP)
Biernie: Janna przenika przez jednostki, a także otrzymuje dodatkową prędkość ruchu.
Aktywacja: Janna posyła towarzyszącego jej żywiołaka powietrza, który leci do wyznaczonego celu, zadaje mu obrażenia magiczne i spowalnia go na 2 sekundy. Warto pamiętać, że gdy umiejętność ta odnawia się, wówczas bierny bonus nie działa.
E – Oko Cyklonu
Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 800j.
Siła Tarczy: 80/115/150/185/220 (+70% AP)
Bonusowe AD: 10/17.5/25/32.5/40 (+10% AP)
Janna ma możliwość osłonięcia siebie, sojusznika lub wieży tarczą, która przyjmuje obrażenia na siebie, a także wzmacnia obrażenia danej jednostki. Spowalnianie lub podrzucanie wrogich jednostek przy pomocy innych umiejętności sprawi, że czas odnowienia “E” będzie skutecznie redukowany.
R – Monsun
Czas Odnowienia: 150/135/120 sekund
Koszt: 100 many
Leczenie Co 0,5 Sekundy: 50/75/100 (+25% AP)
Całkowite Leczenie: 300/450/600 (+150% AP)
Janna rozpętuje wokół siebie burzę, która odrzuca wrogie jednostki, a sojuszników znajdujących się blisko niej, leczy.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | E | Q | W | W | R | W | E | W | E | R | E | E | Q | Q | R | Q | Q |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Jann’y:
Buty:
lub