Ivern, Zielony Ojciec

Ivern, Zielony Ojciec – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Iverna

Reklamy

Ivern, Zielony Ojciec pełni rolę dżunglera w League of Legends. Ivern jest dość unikalnym leśnikiem ze względu na sposób czyszczenia camp’ów, nie robi on tego jak inne postacie, ponieważ nie zabija stworów. Zamiast tego w pewnym sensie je wchłania. Za towarzysza ma golema o imieniu Stokrotka (Daisy), która jest dostępna dopiero od 6 poziomu. Od Iverna raczej nie spodziewamy się dużych obrażeń, jego zadaniem jest wspierać sojuszników i denerwować swoich przeciwników. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Przyjaciel Lasu 

Pasyw – Przyjaciel Lasu 

Ivern jak sama nazwa jego pasywu mówi jest przyjacielem lasu i dzięki temu potwory w lesie nie mogą go atakować, ale także on nie może ich zaatakować. Jednakże Ivern może utworzyć magiczne zagajniki przy każdym camp’ie, co kosztuje go 131/63-121 (zależnie od poziomu) zdrowia i 148.5-110.25 (zależnie od poziomu) many. Po 40-1 (zależnie od poziomu) sekundach zagajnik dojrzewa, a Ivern może wrócić i uwolnić potwory, czyli otrzyma złoto i doświadczenie. Po osiągnięciu 5 poziomu, Ivern może dzielić się buff’ami z dżungli z sojusznikami. Użycie Porażenia (Smite) na dużym potworze sprawi, że cały camp zostanie od razu uwolniony.  

Q – Zaklinacz Korzeni 

Q – Zaklinacz Korzeni 

Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund

Koszt: 60 many 

Zasięg: 1100j. 

Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+70% AP) 

Czas Trwania Unieruchomienia: 1.2/1.4/1.6/1.8/2 sekundy 

Ivern rzuca winoroślą, która unieruchamia trafiony cel i zadaje mu obrażenia magiczne. Ivern i sojusznicy mogą doskoczyć to unieruchomionego celu po ponownej aktywacji umiejętności. 

W – Siewca Zarośli 

W - Siewca Zarośli 

Czas Odnowienia: 0.5 sekundy 

Czas Ładowania: 40/36/32/28/24 sekund 

Koszt: 30 many 

Zasięg: 1000j. 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 30/37.5/45/52.5/60 (+30% AP) 

Biernie: Będąc w krzakach podstawowe ataki Iverna zadają bonusowe obrażenia magiczneTen bonus utrzymuje się przez 3 sekundy po wyjściu z krzaków. 

Aktywacja: Ivern stawia zarośla w wybranym miejscu na 30 sekund. 

E – Wybuchowe Nasiono 

E - Wybuchowe Nasiono 

Czas Odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund  

Koszt: 70 many 

Zasięg: 750j. 

Tarcza: 80/115/150/185/220 (+80% AP) 

Obrażenia Magiczne: 70/95/120/145/170 (+80% AP) 

Spowolnienie: 50/55/60/65/70% 

Ivern może osłonić siebie, golema lub sojusznika tarczą, która po pewnym czasie wybucha i zadaje pobliskim wrogim jednostkom obrażenia magiczne, także spowalnia ich na 2 sekundy. 

R – Stokrotka! 

R - Stokrotka! 

Czas odnowienia: 140/130/120 sekund 

Koszt: 100 many 

Aktywacja: Ivern przywołuje swoją przyjaciółkę golema, która od tego momentu będzie walczyć wraz z nim. Jeżeli Stokrotka zaatakuje tego samego bohatera 3 razy z rzędu, wówczas utworzy się fala uderzeniowa i podrzuci wrogów. 

Reaktywacja: Ivern przywołuje Stokrotkę, żeby przemieściła się do wybranego miejsca.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E W E E E Q RQ Q W W

 

 

Runy 

ivern runy

 

Budowanie postaci 

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Ivern’a:

staff of flowering waterardentzhonya

Buty:

mobility

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy