Ivern, Zielony Ojciec pełni rolę dżunglera w League of Legends. Ivern jest dość unikalnym leśnikiem ze względu na sposób czyszczenia camp’ów, nie robi on tego jak inne postacie, ponieważ nie zabija stworów. Zamiast tego w pewnym sensie je wchłania. Za towarzysza ma golema o imieniu Stokrotka (Daisy), która jest dostępna dopiero od 6 poziomu. Od Iverna raczej nie spodziewamy się dużych obrażeń, jego zadaniem jest wspierać sojuszników i denerwować swoich przeciwników.
Umiejętności
Pasyw – Przyjaciel Lasu
Ivern jak sama nazwa jego pasywu mówi jest przyjacielem lasu i dzięki temu potwory w lesie nie mogą go atakować, ale także on nie może ich zaatakować. Jednakże Ivern może utworzyć magiczne zagajniki przy każdym camp’ie, co kosztuje go 131/63-121 (zależnie od poziomu) zdrowia i 148.5-110.25 (zależnie od poziomu) many. Po 40-1 (zależnie od poziomu) sekundach zagajnik dojrzewa, a Ivern może wrócić i uwolnić potwory, czyli otrzyma złoto i doświadczenie. Po osiągnięciu 5 poziomu, Ivern może dzielić się buff’ami z dżungli z sojusznikami. Użycie Porażenia (Smite) na dużym potworze sprawi, że cały camp zostanie od razu uwolniony.
Q – Zaklinacz Korzeni
Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
Koszt: 60 many
Zasięg: 1100j.
Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+70% AP)
Czas Trwania Unieruchomienia: 1.2/1.4/1.6/1.8/2 sekundy
Ivern rzuca winoroślą, która unieruchamia trafiony cel i zadaje mu obrażenia magiczne. Ivern i sojusznicy mogą doskoczyć to unieruchomionego celu po ponownej aktywacji umiejętności.
W – Siewca Zarośli
Czas Odnowienia: 0.5 sekundy
Czas Ładowania: 40/36/32/28/24 sekund
Koszt: 30 many
Zasięg: 1000j.
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 30/37.5/45/52.5/60 (+30% AP)
Biernie: Będąc w krzakach podstawowe ataki Iverna zadają bonusowe obrażenia magiczne. Ten bonus utrzymuje się przez 3 sekundy po wyjściu z krzaków.
Aktywacja: Ivern stawia zarośla w wybranym miejscu na 30 sekund.
E – Wybuchowe Nasiono
Czas Odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund
Koszt: 70 many
Zasięg: 750j.
Tarcza: 80/115/150/185/220 (+80% AP)
Obrażenia Magiczne: 70/95/120/145/170 (+80% AP)
Spowolnienie: 50/55/60/65/70%
Ivern może osłonić siebie, golema lub sojusznika tarczą, która po pewnym czasie wybucha i zadaje pobliskim wrogim jednostkom obrażenia magiczne, także spowalnia ich na 2 sekundy.
R – Stokrotka!
Czas odnowienia: 140/130/120 sekund
Koszt: 100 many
Aktywacja: Ivern przywołuje swoją przyjaciółkę golema, która od tego momentu będzie walczyć wraz z nim. Jeżeli Stokrotka zaatakuje tego samego bohatera 3 razy z rzędu, wówczas utworzy się fala uderzeniowa i podrzuci wrogów.
Reaktywacja: Ivern przywołuje Stokrotkę, żeby przemieściła się do wybranego miejsca.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | E | E | R | E | Q | E | Q | R | Q | Q | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Ivern’a:
Buty: