Hecarim, Cień Wojny jest połączeniem człowieka i bestii, a wyglądem przypomina on centaura. Hecarima spotkamy na dżungli, ponieważ efekt zaskoczenia i wczesna faza gry są jego największymi atutami. To właśnie wtedy jest on najsilniejszy. Dodatkowo im szybciej biegnie tym zadaje więcej obrażeń, przez co warto jest wybierać postacie dodające drużynie prędkość ruchu.
Umiejętności
Pasyw – Wojenna Ścieżka
Im szybszy jest Hecarim, tym więcej zada obrażeń. Zdobywa on 15%-30% (zależnie od poziomu) swojej bonusowej prędkości ruchu jako bonusowe obrażenia od ataku.
Q – Szał
Czas Odnowienia: 4 sekundy
Koszt: 28/31/34/37/40 many
Obrażenia Ffizyczne: 60/102/144/186/228 (+70% bonusowego AD)
Obrażenia Zadawane Minionom: 36/61.2/86.4/111.6/136.8 (+42% bonusowego AD)
Maksymalne Obrażenia: 66/112.2/158.4/204.6/250.8 (+77% bonusowego AD)
Maksymalne Obrażenia Zadawane Minionom: 39.6/67.32/95.04/122.76/150.48 (+46.2 bonusowego AD)
Hecarim zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogom tnąc pobliskich przeciwników za pomocą swojej kosy.
W – Duch Postrachu
Czas Odnowienia: 22/21/20/19/18 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 575j.
Obrażenia Magiczne Na Sekundę: 20/30/40/50/60 (+20% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP)
Ograniczone Leczenie: 90/120/150/180/210
Hecarim przez chwilę zadaje przeciwnikom w pobliżu obrażenia magiczne. Ponadto, Hecarim leczy się zależnie od procenta obrażeń, który otrzymają przeciwnicy w czasie trwania tej umiejętności.
E – Niszczycielka Szarża
Czas Odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund
Koszt: 60 many
Minimalne Obrażenia Fizyczne: 35/65/95/125/155 (+50% bonusowego AD)
Maksymalne Obrażenia Fizyczne: 70/130/190/250/310 (+100% bonusowego AD)
Hecarim zyskuje dużą premię do prędkości ruchu na krótką chwilę, a także może przenikać przez jednostki. W trakcie bycia przyspieszonym, następny atak Hecarima odrzuci cel do tyłu (250-450j., zależnie od przebytego dystansu) i zada mu obrażenia fizyczne wzmocnione o 0%-100% (zależnie od przebytego dystansu).
R – Nawałnica Cieni
Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+100% AP)
Hecarim szarżuje po przywołaniu widmowych jeźdźców i zadaje obrażenia magiczne w linii. Po szarży utworzona zostaje fala uderzeniowa, która sprawia, że pobliskie wrogie jednostki uciekają przerażeni (0.75-2 sekundy, zależnie od przebytego dystansu).
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Hecarim’a:
Buty:
lub