Hecarim, Cień Wojny

Hecarim, Cień Wojny – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Hecarima

Reklamy

Hecarim, Cień Wojny jest połączeniem człowieka i bestii, a wyglądem przypomina on centaura. Hecarima spotkamy na dżungli, ponieważ efekt zaskoczenia i wczesna faza gry są jego największymi atutami. To właśnie wtedy jest on najsilniejszy. Dodatkowo im szybciej biegnie tym zadaje więcej obrażeń, przez co warto jest wybierać postacie dodające drużynie prędkość ruchu. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Wojenna Ścieżka 

Pasyw - Wojenna Ścieżka 

Im szybszy jest Hecarim, tym więcej zada obrażeń. Zdobywa on 15%-30% (zależnie od poziomu) swojej bonusowej prędkości ruchu jako bonusowe obrażenia od ataku.  

Q – Szał 

Q - Szał 

Czas Odnowienia: 4 sekundy 

Koszt: 28/31/34/37/40 many 

Obrażenia Ffizyczne: 60/102/144/186/228 (+70% bonusowego AD) 

Obrażenia Zadawane Minionom: 36/61.2/86.4/111.6/136.8 (+42% bonusowego AD) 

Maksymalne Obrażenia: 66/112.2/158.4/204.6/250.8 (+77% bonusowego AD) 

Maksymalne Obrażenia Zadawane Minionom: 39.6/67.32/95.04/122.76/150.48 (+46.2 bonusowego AD) 

Hecarim zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogom tnąc pobliskich przeciwników za pomocą swojej kosy. 

W – Duch Postrachu 

W - Duch Postrachu 

Czas Odnowienia: 22/21/20/19/18 sekund 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg: 575j. 

Obrażenia Magiczne Na Sekundę: 20/30/40/50/60 (+20% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP) 

Ograniczone Leczenie: 90/120/150/180/210 

Hecarim przez chwilę zadaje przeciwnikom w pobliżu obrażenia magiczne. Ponadto, Hecarim leczy się zależnie od procenta obrażeń, który otrzymają przeciwnicy w czasie trwania tej umiejętności.  

E – Niszczycielka Szarża 

E – Niszczycielka Szarża 

Czas Odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund 

Koszt: 60 many 

Minimalne Obrażenia Fizyczne: 35/65/95/125/155 (+50% bonusowego AD) 

Maksymalne Obrażenia Fizyczne: 70/130/190/250/310 (+100% bonusowego AD) 

Hecarim zyskuje dużą premię do prędkości ruchu na krótką chwilę, a także może przenikać przez jednostki. W trakcie bycia przyspieszonym, następny atak Hecarima odrzuci cel do tyłu (250-450j., zależnie od przebytego dystansu) i zada mu obrażenia fizyczne wzmocnione o 0%-100% (zależnie od przebytego dystansu) 

R – Nawałnica Cieni 

R - Nawałnica Cieni 

Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+100% AP) 

Hecarim szarżuje po przywołaniu widmowych jeźdźców i zadaje obrażenia magiczne w linii. Po szarży utworzona zostaje fala uderzeniowa, która sprawia, że pobliskie wrogie jednostki uciekają przerażeni (0.75-2 sekundy, zależnie od przebytego dystansu) 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W R Q Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy heca

 

Budowanie postaci

Start:

emberkniferefilable

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Hecarim’a:

ddsterakvisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy