Graves, Banita

Graves, Banita – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Gravesa

Reklamy

Graves, Banita jest strzelcem, którego spotkamy tylko w roli dżunglera, jednakże są wyjątki, ale to już zależy od gracza. Graves jest najemnikiem walczącym za pomocą dwulufowej strzelby, która mieści dwa pociski. Przeładowywanie ich zajmuje krótką chwilę, ale jest to jednak przeszkodą. Nie może on też strzelać przez na przykład wieże albo nie zada obrażeń postaci stojącej za minionami, dlatego Graves’a jest bardzo łatwo zwieść i ograć. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Nowy Los 

Pasyw - Nowy Los 

Graves ładuje 2 naboje do swojej strzelby. Wystrzeliwując je, musi przeładować swoją broń. Każdy z jego podstawowy ataków wystrzeliwany jest na obszarze stożka. Czas przeładowania jest skrócony na podstawie poziomu Gravesa i jego bonusowej prędkości ataku. Pociski nie przenikają przez jednostki ani wieże (czyli trzeba mieć czysty strzał, żeby zadać obrażenia danej jednostce). 

Trafiając 4 śrutami, przeciwnik otrzyma 70%-100% (zależnie od poziomu) AD obrażeń fizycznych, a maksymalnie 140%-200% (zależnie od poziomu) AD obrażeń fizycznych. Śrut zadaje 25% zredukowanych obrażeń wieżom. 

Obrażenia krytyczne wystrzeliwują 6 śrutów w szerszym o 50% zasięgu, z czego każdy śrut zada bonusowe obrażenia fizyczne.  

Śrut koliduje z pierwszą napotkaną jednostką lub strukturą, którą trafią. Jednostki, które nie są postaciami zostaną odepchnięte do tyłu, gdy otrzymają więcej niż jeden śrut. 

Q – To Koniec! 

Q - To Koniec! 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Koszt: 60 many 

Zasięg: 925j. 

Inicjalne Obrażenia Fizyczne: 45/60/75/90/105 (+80% bonusowego AD) 

Obrażenia Z Detonacji: 85/120/155/190/225 (+40/70/100/130/160% bonusowego AD) 

Całkowite Obrażenia: 130/180/230/280/330 (+120/150/180/210/240% bonusowego AD) 

Graves strzela wybuchowym pociskiem, który eksploduje po 2 sekundach. Jeżeli trafi w ścianę, wówczas eksploduje znacznie szybciej – 0,25 sekundy. W każdym przypadku przeciwnicy otrzymują obrażenia fizyczne. 

W – Zasłona Dymna 

W - Zasłona Dymna 

Czas Odnowienia: 26/24/22/20/18 sekund 

Koszt: 70/75/80/85/90 many 

Zasięg: 950j. 

Obrażenia Magiczne: 60/110/160/210/260 (+60% AP)

Graves wystrzeliwuje zbiornik dymny w wybrane miejsce. Tworzy on dym, który ogranicza pole widzenia. Wrogie jednostki trafione przez eksplozję, otrzymają obrażenia magiczne i zostaną chwilowo spowolnieni (50% przez 0.5 sekundy). 

E – Rozpęd 

E - Rozpęd 

Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund 

Koszt: 40 many 

Zasięg: 425j. 

Bonusowy Pancerz: 6/9/12/15/28 

Maksymalny Pancerz: 48/72/96/120/144 

Graves brnie do przodu w wybranym kierunku i przeładowuje 1 pocisk. Doskakując w kierunku wroga, zamiast tego otrzyma dwa ładunki Prawdziwego Męstwa. Prawdziwe Męstwo zapewnia bonusowy pancerz. Gdy Graves trafia przeciwników za pomocą podstawowych ataków, to czas odnowienia tej umiejętności zostaje skracany. 

R – Obrażenia Przypadkowe 

R - Obrażenia Przypadkowe 

Czas Odnowienia: 120/90/60 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Fizyczne: 250/400/550 (+150% bonusowego AD) 

Obrażenia Fizyczne Z Eksplozji: 200/320/440 (+120% bonusowego AD) 

Graves wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku, który zada duże obrażenia pierwszemu trafionemu celowi. Po wybuchu zadaje 80% obrażeń stojącym dalej wrogim jednostkom.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q E Q E R E E W W W W

 

 

Runy 

runy graves

 

Budowanie postaci 

Start:

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Gravesa:

Buty:

lub plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy