Graves, Banita jest strzelcem, którego spotkamy tylko w roli dżunglera, jednakże są wyjątki, ale to już zależy od gracza. Graves jest najemnikiem walczącym za pomocą dwulufowej strzelby, która mieści dwa pociski. Przeładowywanie ich zajmuje krótką chwilę, ale jest to jednak przeszkodą. Nie może on też strzelać przez na przykład wieże albo nie zada obrażeń postaci stojącej za minionami, dlatego Graves’a jest bardzo łatwo zwieść i ograć.
Umiejętności
Pasyw – Nowy Los
Graves ładuje 2 naboje do swojej strzelby. Wystrzeliwując je, musi przeładować swoją broń. Każdy z jego podstawowy ataków wystrzeliwany jest na obszarze stożka. Czas przeładowania jest skrócony na podstawie poziomu Gravesa i jego bonusowej prędkości ataku. Pociski nie przenikają przez jednostki ani wieże (czyli trzeba mieć czysty strzał, żeby zadać obrażenia danej jednostce).
Trafiając 4 śrutami, przeciwnik otrzyma 70%-100% (zależnie od poziomu) AD obrażeń fizycznych, a maksymalnie 140%-200% (zależnie od poziomu) AD obrażeń fizycznych. Śrut zadaje 25% zredukowanych obrażeń wieżom.
Obrażenia krytyczne wystrzeliwują 6 śrutów w szerszym o 50% zasięgu, z czego każdy śrut zada bonusowe obrażenia fizyczne.
Śrut koliduje z pierwszą napotkaną jednostką lub strukturą, którą trafią. Jednostki, które nie są postaciami zostaną odepchnięte do tyłu, gdy otrzymają więcej niż jeden śrut.
Q – To Koniec!
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Koszt: 60 many
Zasięg: 925j.
Inicjalne Obrażenia Fizyczne: 45/60/75/90/105 (+80% bonusowego AD)
Obrażenia Z Detonacji: 85/120/155/190/225 (+40/70/100/130/160% bonusowego AD)
Całkowite Obrażenia: 130/180/230/280/330 (+120/150/180/210/240% bonusowego AD)
Graves strzela wybuchowym pociskiem, który eksploduje po 2 sekundach. Jeżeli trafi w ścianę, wówczas eksploduje znacznie szybciej – 0,25 sekundy. W każdym przypadku przeciwnicy otrzymują obrażenia fizyczne.
W – Zasłona Dymna
Czas Odnowienia: 26/24/22/20/18 sekund
Koszt: 70/75/80/85/90 many
Zasięg: 950j.
Obrażenia Magiczne: 60/110/160/210/260 (+60% AP)
Graves wystrzeliwuje zbiornik dymny w wybrane miejsce. Tworzy on dym, który ogranicza pole widzenia. Wrogie jednostki trafione przez eksplozję, otrzymają obrażenia magiczne i zostaną chwilowo spowolnieni (50% przez 0.5 sekundy).
E – Rozpęd
Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
Koszt: 40 many
Zasięg: 425j.
Bonusowy Pancerz: 6/9/12/15/28
Maksymalny Pancerz: 48/72/96/120/144
Graves brnie do przodu w wybranym kierunku i przeładowuje 1 pocisk. Doskakując w kierunku wroga, zamiast tego otrzyma dwa ładunki Prawdziwego Męstwa. Prawdziwe Męstwo zapewnia bonusowy pancerz. Gdy Graves trafia przeciwników za pomocą podstawowych ataków, to czas odnowienia tej umiejętności zostaje skracany.
R – Obrażenia Przypadkowe
Czas Odnowienia: 120/90/60 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Fizyczne: 250/400/550 (+150% bonusowego AD)
Obrażenia Fizyczne Z Eksplozji: 200/320/440 (+120% bonusowego AD)
Graves wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku, który zada duże obrażenia pierwszemu trafionemu celowi. Po wybuchu zadaje 80% obrażeń stojącym dalej wrogim jednostkom.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Gravesa:
Buty:
lub
lub