Fizz, Szachraj Sztormów

Fizz, Szachraj Sztormów to małych rozmiarów postać, która jest Yordlem. To również mag i zabójca, który będzie szukał na mapie łatwych celów i wzbogacał się. Głównie spotkamy go na środkowej alejce, ale nie jest to raczej postać w League of Legends, która spędza większość czasu na linii. Schodzi on w każdej możliwej chwili i dzięki temu staje się silny. Włada on trójzębem, jest bardzo mobilny i jako główna umiejętność przyzywa wielkiego rekina.  

 

Umiejętności

Pasyw – Zwinny Wojownik 

Pasyw - Zwinny Wojownik 

Fizz może swobodnie przechodzić przez jednostki. Ponadto obrażenia, które otrzymuje z różnych rodzaju źródeł, są zmniejszone. 

Q – Cios Jeżowca 

Q - Cios Jeżowca 

Czas Odnowienia: 8/7.5/7/6.5/6 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 550j. 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/25/40/55/70 (+55% AP) 

Fizz doskakuje do wybranego celu i zadaje magiczne obrażenia plus 100% AD fizycznych obrażeń. 

W – Trójząb 

W - Trójząb 

Czas Odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund 

Koszt: 30/40/505/60/70 many 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 20/30/40/50/60 (+40% AP) 

Obrażenia Magiczne Co Tick: 3.33/5/6.67/8.33/10 (+6.67% AP) 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 50/70/90/110/130 (+50% AP) 

Zwrot Many: 20/28/36/44/52 

Bonusowe Obrażenia On-Hit: 10/15/20/25/30 (+35% AP) 

Biernie: Podstawowe ataki Fizza rozdzierają przeciwników i zadaje im obrażenia magiczne co 0.5 sekundy przez 3 sekundy. 

Aktywacja: Następny podstawowy atak Fizza staje się nie do powstrzymania i zadaje bonusowe obrażenia magiczne oraz zyskuje na zasięgu. Jeżeli Fizz zabije cel przy pomocy “W”, wówczas czas odnowienia zostanie zredukowany do 1 sekundy i zwrócona zostanie mana. Jeżeli “W” nie zabije celu, to Fizz zada bonusowe obrażenia magiczne na 5 sekund. Umiejętność ta umożliwia resetowanie auto ataków. 

E – Psotnik 

E – Psotnik 

Czas Odnowienia: 16/14.5/13/11.5/10 sekund  

Koszt: 90/95/100/105/110 many 

Obrażenia Magiczne: 70/120/170/220/270 (+75% AP) 

Spowolnienie: 40/45/50/55/60% 

Fizz staje się niemożliwy do namierzenia i przeskakuje w wybrane miejsce, a przez 0.25 sekundy balansuje na swoim trójzębie. Fizz otrzymuje możliwość użycia Rozrabiaki po 0.15 sekundy do czasu zejścia z trójzębu. Bez reaktywacji Fizz zeskoczy z trójzębu i zada obrażenia magiczne pobliskim wrogom, a także ich spowolni. 

Rozrabiaka 

Rozrabiaka 

Fizz zsiada ze swojego trójzęby i doskakuje w wybrane miejsce w szybkim tempie. W trakcie lądowania zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogom. Obrażenia są takie same jak w przypadku Psotnika, ale w tym przypadku obszar jest mniejszy, a przeciwnicy nie zostają spowolnieni. 

R – Mącenie Wody 

R - Mącenie Wody 

Czas Odnowienia: 100/85/70 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1300j. 

Obrażenia Gupika: 150/250/350 (+80% AP) 

Obrażenia Chompera: 225/325/425 (+100% AP) 

Obrażenia Gigalodona: 300/400/500 (+120% AP) 

Fizz rzuca w wybranym kierunku przynętą, która przywoła rekina. Przynęta odkrywa obszar, w którym się znajduje. Rekin pojawia się po 2 sekundach i zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogom, a także odpycha ich i spowalnia na 2 sekundy. Im dalej przynęta poleci, tym większy rekin zostanie przywołany, przez co obrażenia, spowolnienie, zasięg erupcji i odepchnięcie zostaną zwiększone. 

  • Gupik(<455): 40% spowolnienia, 200j. zasięgu erupcji i 150j. zasięgu odepchnięcia 
  • Chomper (455-910): 60% spowolnienia, 325j. zasięgu erupcji i 250j. zasięgu odepchnięcia 
  • Gigalodon (>910): 80% spowolnienia, 450j. zasięgu erupcji i 350j. zasięgu odepchnięcia 

Przynęta może przykleić się do wrogiego bohatera, spowoduje to, że rekin zostanie przywołany właśnie do niego i zada jemu pełne obrażenia. Wróg z przynętą zostanie spowolniony oraz odkryty na czas trwania oraz podrzucony na 1 sekundę. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
E W Q W E R E E E W R W W Q Q R Q Q 

 

 

Runy 

runy fizz

 

Budowanie postaci 

Start:

Ważne przedmioty dla Fizz’a:

lich banezhonya

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]