Fiora, Mistrzyni Fechtunku

Fiora, Mistrzyni Fechtunku jest postacią wysokiego stopnia trudności. Spotkamy ją na górnej alejce. Fiora specjalizuje się w szermierce i wszystkie jej umiejętności opierają się na tym. Należy uważać nakładając na nią cc’ki, ponieważ może ona je odbić i ogłuszyć swojego przeciwnika. Dodatkowo jej główna umiejętność poprawnie użyta leczy nie tylko ją, ale także sojuszników w jego obrębie. Fiora to raczej postać do pojedynków 1 na 1, więc zwykle gracze nie schodzą nią i nie biorą udziału w walkach drużynowych, tylko pushują linię i niszczą wrogie wieże. 

 

Umiejętności

Pasyw – Taniec Fechmistrzyni 

Pasyw - Taniec Fechmistrzyni

Fiora rzuca wyzwanie swoim przeciwnikom, żeby spróbowali uniknąć jej ataku i ostrzega z której strony zaatakuje. Jeżeli uda jej się trafić w dane miejsce, wówczas otrzyma małą premię i rzuci kolejne wyzwanie po krótkiej chwili. Udany podstawowy atak lub zadająca obrażenia umiejętność przeciwko Vitalowi spowoduje, że zada 3% (+5.5% za każde 100 bonusoweg AD) maksymalnego zdrowia celu, dodatkowe obrażenia nieuchronne, wyleczą Fiorę za 40-115 (zależnie od poziomu) oraz zapewnią jej 20/30/40/50% (zależnie od poziomu “R”) bonusowej prędkości ataku, która spada przez 1.5 sekundy.  

Q – Wypad 

Q – Wypad 

Czas Odnowienia: 13/11.25/9.5/7.75/6 sekund 

Koszt: 20/25/30/35/40 many 

Obrażenia Fizyczne: 70/80/90/100/110 (+95/100/105/110/115% bonusowego AD) 

Fiora brnie do przodu w wybranym kierunku i wyprowadza atak w pobliską wrogą jednostkę, przy czym zadaje mu obrażenia fizyczne. Umiejętność może zaatakować wieżę oraz totem. W przypadku trafienia wroga czas odnowienia zostanie zmniejszony o 50%. Używając innych umiejętności w trakcie castowania umiejętności jest możliwe bez anulowania żadnej z nich. 

W – Riposta 

W – Riposta 

Czas Odnowienia: 24/22/20/18/16 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 900j.  

Obrażenia Magiczne: 110/150/190/230/270 (+100% AP) 

Fiora paruje wszelakie nadchodzące obrażenia i efekty tłumienia, a następnie wyprowadza pchnięcie w kierunku, w którym się wcześniej ustawiła. Umiejętność spowalnia (50% na 2 sekundy) pierwszego trafionego bohatera. Jednakże, gdy Fiora zablokuje efekt unieruchamiający, to ogłuszy bohatera stojącego w linii pchnięcia. 

E – Szermierka 

E – Szermierka 

Czas Odnowienia: 11/9.5/8/6.5/5 sekund 

Koszt: 40 many 

Bonusowa Prędkość Ataku: 50/60/70/80/90% 

Krytyczne Obrażenia: 160/170/180/190/200% 

Fiora uzyskuje premię do prędkości ataku na następne dwa podstawowe ataki. Pierwszy z nich spowolni (30% na 1 sekundę) wroga, a następny zada krytyczne obrażenia. Umiejętność umożliwia resetowanie podstawowych ataków.  

R – Wielkie Wyzwanie 

R - Wielkie Wyzwanie 

Czas Odnowienia: 110/90/70 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 500j.

Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/20/30% 

Leczenie Na Sekundę: 80/110/140 (+60% bonusowego AD) 

Maksymalne Wyleczenie: 400/550/700 (+300% bonusowego AD) 

Biernie: Prędkość ruchu pasywu jest zwiększona. 

Aktywacja: Fiora identyfikuje (na 8 sekund) cztery Wrażliwe punkty u wrogiego bohatera i otrzymuje premię do prędkości ruchu będąc blisko niego. Trafiając wszystkie 4 Wrażliwe Punkty lub jej cel zginie po przynajmniej zadanym jednym trafieniu w punkt, to utworzy się w tym miejscu pole, w którym Fiora i jej sojusznicy będą mogli się uleczyć. 

 

Maxowanie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Q W E Q Q R Q E Q E R E E W W R W W 

 

 

Runy

runy fiora

 

Build

Start:

doran shieldhp

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Fiory:

sterak – Snowball, duże obrażenia

goredrinkersterakdd – Skalujący się bruiser

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads lub

 

 

Ściany do Przeskoczenia z “Q”

Zielone – bez problemu

Żółte – Trudne, niepraktyczne

Pomarańczowe – Bardzo trudne

Czerwone – Niemożliwe

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]