Fiddlesticks, Prastary Strach kolejny mag w roli dżunglera. Fiddlesticks to dość prosty bohater, ale trzeba się nim nauczyć pojawiać w dobrym miejscu o dobrym czasie. Nie tak dawno postać ta uległa zmianom, dostała tzw. “reworka”, czyli jej wygląd został całkowicie zmieniony, a także parę umiejętności. Trudność tej postaci polega na jego braku mobilności i praktycznie braku dużych obrażeń przed 6 poziomem. Nawet po zdobyciu głównej umiejętności trzeba ją zacząć castować w odpowiednim momencie, inaczej nic nie zrobimy.
Umiejętności
Pasyw – To Tylko Strach na Wróble
Fiddlesticks rozpoczyna grę z wyjątkowym przedmiotem, którym jest Kukła Stracha na Wróble. Zastępuje ona slot trinketa u Fiddlesticksa. Jeżeli stanie on w miejscu na 2 sekundy, wówczas będzie udawać kukłę i dostosuje swoje ciało do Stracha na Wróble. Jego pasek życia zostanie schowany, tak samo jak jest to w przypadku kukły. Jednakże po użyciu “R” zostanie to anulowane.
Po osiągnięciu 6 poziomu, stawianie kukły przywołuje również soczewkę, która zapewnia wizję i odkrywa totemy oraz pułapki wrogów.
Q – Przerażenie
Czas Odnowienia: 15/14.5/14/13.5/13 sekund
Koszt: 65 many
Zasięg: 575j.
Czas Trwania Przerażenia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
Obrażenia Magiczne: 6/7/8/9/10% (+2% za każde 100 AP) obecnego zdrowia celu
Minimalne Obrażenia: 40/60/80/100/120
Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 12/14/16/18/20% (+4% za każde 100 AP) obecnego zdrowia celu
Wzmocnione Minimalne Obrażenia: 80/120/160/200/240
Biernie: Będąc poza walką przez przynajmniej 2.5 sekundy i przeciwnicy nie widzą Fiddlesticksa lub udaje kukłę, wówczas jego następna umiejętność przerazi wszystkie trafione jednostki. Wrogowie, którzy zostali przerażeni nie będą mogli zostać ponownie przerażeni przez czas równy czasowi odnowienia “Q”.
Aktywacja: Fiddlesticks piszczy na swoje cele, zadaje im obrażenia magiczne oraz przeraża ich. Przerażeni przeciwnicy są spowolnieni o 90%
W – Obfite Żniwa
Czas Odnowienia: 10/9.5/9/8.5/8 sekund
Koszt: 60/65/70/75/80 many
Zasięg: 575j.
Obrażenia Co Tick: 15/22.5/30/37.5/45 (+8.75% AP)
Obrażenia Ostatniego Ticku: 15/22.5/30/37.5/45 (+8.75% AP)(+12/14.5/17/19.5/22% brakującego zdrowia celu)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 120/180/240/300/360 (+70% AP)(+12/14.5/17/19.5/22% brakującego zdrowia celu)
Procent Leczenia: 30/35/40/45/50%
Całkowite Leczenie Z Jednostek Innych Niż Miniony: 36/63/96/135/180 (+21/24.5/28/31.5/35% AP)(+7.2/9.45/12/14.85/18% brakującego zdrowia celu)
Fiddlesticks wysysa życie z pobliskich wrogów i zadaje dodatkowe obrażenia magiczne pod sam koniec działania tej umiejętności.
E – Skoszenie
Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
Koszt: 40/45/50/55/60 many
Zasięg: 850j.
Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+50% AP)
Spowolnienie: 30/35/40/45/50%
Fiddlesticks wykonuje zamach kosą na pewnym obszarze. Wrogowie zostają spowolnieni (1.25 sekundy), ale jeśli znajdowali się na środku tego cięcia to zostaną uciszeni (1.25 sekundy). Wszyscy otrzymują obrażenia magiczne.
R – Chmara Kruków
Czas Odnowienia: 140/110/80 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Co Tick: 31.25/56.25/81.25 (+11.25% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 625/1125/1625 (+225% AP)
Po 1.5 sekundy castowania Fiddlesticks doskakuje w wybrane miejsce. Wokół Fiddlesticks zaczyna krążyć stado krwiożerczych kruków (przez 5 sekund), które co 0.25 sekundy zadają obrażenia magiczne wszystkim wrogom znajdującym się w pobliżu Fiddlesticksa.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | E | W | Q | W | R | W | Q | W | Q | R | Q | Q | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Fiddlesticks’a:
Buty: