Ezreal, Odkrywca z Powołania

Ezreal, Odkrywca z Powołania, czyli średniej trudności strzelec, jest jednym z bardziej popularnych właśnie w tej roli postaci ze względu na mechanizm ucieczki. Jednakże jego główną wadą jest to, że w początkowej fazie gry Ezreal praktycznie nie istnieje. Jego pierwszy zakup to zwykle “Łza Bogini”, która zwykle jest nastackowana dopiero około 20 minuty, przez co do tej pory ciężko jest mu zadać jakiekolwiek obrażenia. Dodatkowo, jego wszystkie umiejętności są skillshotami. 

 

Umiejętności

Pasyw – Wzmacniająca Siła Czarów 

Pasyw - Wzmacniająca Siła Czarów 

Trafiając umiejętności, prędkość ataku Ezreala wzrasta o 10% na 6 sekund. Efekt ten kumuluje się do 5 razy, wówczas otrzyma 50% bonusowej prędkości ataku. 

Q – Mistyczny Strzał 

Q - Mistyczny Strzał 

Czas Odnowienia: 5.5/5.25/5/4.75/4.5 sekundy

Koszt: 28/31/34/37/40 many 

Zasięg: 1200j. 

Obrażenia Fizyczne: 20/45/70/95/120 (+130% AD)(+15% AP) 

Ezreal wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia fizyczne i skraca czas odnowienia o 1.5 sekundy pozostałych umiejętności (po trafieniu w wrogą jednostkę). 

W – Strumień Esencji 

W - Strumień Esencji 

Czas odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 1200j. 

Obrażenia Magiczne: 80/135/190/245/300 (+60% bonusowego AD)(+70/75/80/85/90% AP) 

Ezreal wystrzeliwuje pocisk, który “przykleja” się do pierwszego trafionego bohatera, epickiego potwora lub wieży na 4 sekundy. Dodatkowo, gdy Ezreal trafi wroga podstawowym atakiem lub umiejętnością, na którym obecnie jest ten Strumień Esencji, ta wybuchnie i zada obrażenia. Detonując przy użyciu umiejętności, wówczas koszt many zostanie całkowicie zwrócony i otrzyma się 60 many. 

E – Magiczne Przejście 

E – Magiczne Przejście 

Czas Odnowienia: 28/25/22/19/16 sekund 

Koszt: 90 many 

Zasięg: 475j. 

Obrażenia Magiczne: 80/130/180/230/280 (+50% bonusowego AD)(+75% AP) 

Ezreal teleportuje się w pobliskie, wybrane przez siebie miejsce i wystrzeliwuje samonaprowadzający się pocisk, który atakuje najbliższą jednostkę. Trafiony wróg otrzyma obrażenia magiczne. Jednakże warto pamiętać, że priorytetem tego pocisku są wrogowie trafieni mający na sobie Strumień Esencji. 

R – Celna Salwa 

R - Celna Salwa 

Czas Odnowienia: 120 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: Globalny 

Obrażenia Magiczne: 350/500/650 (+100% bonusowego AD)(+90% AP) 

Zredukowane Obrażenia: 175/250/325 (+50% bonusowego AD)(+45% AP) 

Ezreal ładuje salwę energii i po chwili ją wystrzeliwuje. Zadaje ona obrażenia magiczne każdej jednostce, przez którą przeniknie (50% mniej obrażeń stworom i minionom). 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Q E W Q Q R Q E Q E R E E W W R W W 

 

 

Runy

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Ezreal’a:

dd

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]