Dominacja

Dominacja (Obrażenia impulsywne oraz dostęp celu) – runy te ułatwiają dojście do celu, a także zdobywanie zabójstw. Poprzez zdobywanie zabójstw nasz bohater znacznie się wzmocni. Runy te najczęściej wybierają postacie, które mają potencjał wykonania szybkiego combo oraz takie, które są mobilne. Dlatego najczęściej zobaczymy je u postaci, które są dżunglerami, bądź zabójcami. 

  • Główne: Elektryzacja, Drapieżnik, Mroczne Żniwa, Nawałnica Mieczy 
  • Gniazdo 1: Cios Poniżej Pasa, Smak Krwi, Niespodziewane Uderzenie 
  • Gniazdo 2: Zombie Totem, Duch Poro, Kolekcja Oczu 
  • Gniazdo 3: Krwiożerczy Łowca, Pomysłowy Łowca, Bezwzględny Łowca, Superłowca 

 

Elektryzacja

Elektryzacja

Podstawowe ataki, umiejętności, efekty z przedmiotów oraz czary przywoływacza generują ładunek uderzając wrogich bohaterów. Po nałożeniu 3 ładunków na cel w ciągu 3 sekund sprawi, że zostaną oni uderzeni piorunem, który zada im 30 – 180 (zależne od poziomu)(+40% bonus AD)(+25% AP) obrażeń adaptacyjnych. 

Czas Odnowienia: 25 – 20 (zależnie od poziomu) sekund 

Drapieżnik 

Drapieżnik 

Biernie: Buty otrzymują efekt, który można aktywować. 

Aktywacja: Otrzymasz premię do prędkości ruchu na 10 sekund, która rośnie do 45% przez 1.5 sek., gdy zmierzasz w kierunku wrogiego bohatera (musisz być w zasięgu 3000j.). Po przyśpieszeniu, następny atak lub zadająca obrażenia umiejętność użyta przeciwko wrogiemu bohaterowi zada 40 – 120 (zależnie od poziomu)(+20% bonus AD)(+10% AP) bonusowych obrażeń adaptacyjnych i zakańcza w ten sposób owy efekt.  

Czas Odnowienia: 90 – 60 (zależnie od poziomu) sekund 

Mroczne Żniwa

Mroczne Żniwa

Zadawanie obrażeń wrogiemu bohaterowi, którego obecny stan zdrowia jest niższy niż 50% jego maksymalnego zdrowia zada mu 20-60 (zależnie od poziomu)(+5 za każdą duszę)(+25% bonus AD)(+15%AP) bonusowych obrażeń adaptacyjnych oraz przyznaje duszę. Efekt nie może zostać ponowiony przez 45 sekund, jednakże skraca się on do 1.5 sekundy w przypadku zabicia przeciwnika. 

Czas Odnowienia: 45 sekund 

Nawałnica Mieczy

Nawałnica Mieczy

Atakowanie wrogich bohaterów przy pomocy podstawowych ataków uruchamia Nawałnicę Mieczy, ale wciąż potrzebne są potrzebne 2 kolejne ładunki. Gdy runa się aktywuje, otrzymujemy wówczas 110% premii do prędkości ataku, a limit prędkości ataku zostaje zwiększony tymczasowo. Nawałnica Mieczy trwa 3 sekundy, ale można ją odświeżyć przez atakowanie wrogich bohaterów przed zużyciem wszystkich ładunków. 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Cios Poniżej Pasa

Cios Poniżej Pasa

Podstawowe ataki oraz zadające obrażenia umiejętności zadają 10-45 (zależnie od poziomu) bonusowych nieuchronnych obrażeń wrogim bohaterom, których ruch lub czynności zostały osłabione. Warto pamiętać, że umiejętności, które osłabiają cel nie aktywują bonusowych obrażeń z samych siebie. Cel musi być wcześniej spowolniony lub unieruchomiony, żeby zadać mu te obrażenia. 

Czas Odnowienia: 4 sekundy 

Smak Krwi

Smak Krwi

Zadawanie obrażeń wrogiemu bohaterowi leczy cię za 18 – 35 (zależnie od poziomu)(+20% bonus AD)(+10% AP). Runa nie aktywuje się, gdy mamy pełne zdrowie. 

Czas Odnowienia: 20 sekund 

Niespodziewane Uderzenie

Niespodziewane Uderzenie

Wdając się w walkę po użyciu doskoku lub błysku lub gdy wychodzimy z ukrycia i w ciągu 3 sekund zadamy obrażenia wrogiemu bohaterowi, otrzymamy wówczas 7 lethality (4.37 – 7 (zależnie od poziomu) przebicia pancerza) oraz 6 magicznego przebicia na następne 5 sekund.  

Czas Odnowienia: 4 sekundy 

Zombie Totem

Zombie Totem

Gdy zniszczymy wrogiego totemu wizji wówczas przywołany zostanie sojuszniczy Zombie Totem w tym samym miejscu. Ponadto za każdy przywołany Zombie Totem otrzymamy 1.2 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 2 Mocy Umiejętności (max. 10, wtedy dostaniemy 12 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 20 Mocy Umiejętności). Po przywołaniu 10 Zombie Totemów, otrzymamy dodatkowe 6 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 10 Mocy Umiejętności. Zombie Totem zapewnia wizję na 1100j., a sojusznicy nie mogą przeprowadzić z nimi żadnych interakcji. Natomiast przeciwnicy widzą je i mogą je zniszczyć. Zombie Totemy mają tylko 1 punkt zdrowia i trwają 120 sekund. Po zabiciu Zombie Totemu otrzymamy 1szt. Złota. 

Duch Poro

Duch Poro

Gdy nasz totem zniknie, zostawią za sobą Ducha Poro, który jest niemożliwy do obrania za cel i zapewnia wizję ok. 450j. na 60 sekund. Jeżeli totem został zniszczony przez przeciwnika, wówczas Duch Poro się nie pojawi. Gdy wrogi bohater zbliży się do Ducha Poro, wówczas przestraszy on go. Otrzymasz 1.2 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 2 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne) za każdego Ducha Poro, który się pojawił i kiedy Duch Poro odkryje wrogiego bohatera, kumuluje się to do 10 ładunków, za max. 12 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 20 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne). Po osiągnięciu 10 ładunków dodatkowo otrzymasz 6 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 10 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne). 

Kolekcja Oczu

Kolekcja Oczu

Otrzymasz 1 Oko za każde zabójstwo na wrogim bohaterze, maksymalnie 10 razy. Otrzymasz 1.2 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 2 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne) za każde zebrane Oko za max. 12 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 20 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne). Po zebraniu całej kolekcji nagród otrzymasz dodatkowe 6 bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 10 Mocy Umiejętności (Adaptacyjne). 

Krwiożerczy Łowca

Krwiożerczy Łowca

Wyleczysz się za 1.5% (+2.5% za każdy ładunek Łowcy Nagród) obrażeń, które zadałeś przy pomocy umiejętności, efektów on-hit oraz przedmiotów za max. 14% przy 5 ładunkach. Ładunki Łowcy Nagród zdobędziesz za każde unikalne zabójstwo wrogiego bohatera.  

Pomysłowy Łowca

Pomysłowy Łowca

Redukuje czas odnowienia aktywów przedmiotów o 15% (+5% za każdy ładunek Łowcy Nagród) za max. 40% przy 5 ładunkach. Dotyczy także trinketów. Ładunki Łowcy Nagród zdobędziesz za każde unikalne zabójstwo wrogiego bohatera. 

Bezwzględny Łowca

Bezwzględny Łowca

Otrzymasz 10 (+9 za każdy ładunek Łowcy Nagród) premię do prędkości, gdy znajdujesz się poza walką (max. 55 przy 5 ładunkach). Ładunki Łowcy Nagród zdobędziesz za każde unikalne zabójstwo wrogiego bohatera. 

Superłowca

Superłowca

Redukuje czas odnowienia głównej umiejętności o 5% (+4% za każdy ładunek Łowcy Nagród) za max. 25% przy 5 ładunkach. Ładunki Łowcy Nagród zdobędziesz za każde unikalne zabójstwo wrogiego bohatera. 

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]