Determinacja

Determinacja (Wytrwałość i kontrola tłumu) – runy te są brane przede wszystkim przez obrońców oraz wspierających. Po wybraniu tych run nie należy spodziewać się wysokich obrażeń. Runy te zwiększają wytrzymałość naszej postać. 

  • Główne: Uścisk Nieumarłego, Reperkusje, Opiekun 
  • Gniazdo 1: Demolka, Przypływ Życia, Kościana Zbroja 
  • Gniazdo 2: Szkolenie Sprawnościowe, Drugi Oddech, Poczwarka 
  • Gniazdo 3: Przerost, Rewitalizacja, Niezachwiany 

 

Uścisk Nieumarłego

Uścisk Nieumarłego

Wdawanie się w walkę generuje jeden ładunek co sekundę przez następne 3 sekundy. Dodatkowe ładunki mogą zostań wygenerowane poprzez ponowne wdanie się w walkę po 2 sekundach. Po osiągnięciu 4 ładunków, następny podstawowy atak przeciw wrogiemu bohaterowi w ciągu 6 sekund zużyje wszystkie ładunki, żeby zadać 4% maksymalnego zdrowia w bonusowych obrażeniach magicznych, odnowi 2% naszego maksymalnego zdrowia i permanentnie zapewni 5 bonusowego zdrowia. Efekty są zredukowane do 40% w przypadku bohaterów dystansowych, czyli 2.4% naszego maksymalnego zdrowia, 1,2% naszego maksymalnego zdrowia i 3 bonusowe punkty zdrowia (kolejność zachowana). 

Reperkusje

Reperkusje

Unieruchamianie wrogiego bohatera zapewni statyczne 35 (+80% bonusowego pancerza) bonusowego pancerza oraz 35 (+80% bonusowej odporności na magię) bonusowej odporności na magię na 2.5 sekundy. Bonusowe odporności są ograniczone do 80-150 (zależnie od poziomu). Po zakończeniu trwania efektu, wypuszczona zostanie fala uderzeniowa, która zada 25-120 (zależnie od poziomu)(+8% naszego bonusowego zdrowia) obrażeń magicznych pobliskim wrogim bohaterom i potworom. 

Czas Odnowienia: 20 sekund 

Opiekun

Opiekun

Gdy jesteś w zasięgu 350j. od sojuszniczego bohatera, wówczas podnosisz gardzę. Jeżeli ty lub chroniony sojusznik otrzymacie 90-250 (zależnie od poziomu) obrażeń w ciągu 2.5 sekundy lub śmiertelne obrażenia od wrogiego bohatera, potwora lub wieży, wówczas najpierw oboje otrzymacie tarczę za 70-150 (zależnie od poziomu)(+25% AP Opiekuna)(+12% bonusowego zdrowia Opiekuna) na 2 sekundy. Opiekun zacznie się odnawiać tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie uruchomiona tarcza. 

Czas Odnowienia: 70-40 (zależnie od poziomu) sekund 

Demolka

Demolka

Generujesz ładunki na wrogiej wieży, jeżeli znajdujesz się w zasięgu 600j., maksymalnie 6 po 3 sekundach. Wówczas następny podstawowy atak zadany wieży z 6 ładunkami zada 100 (+35% naszego maksymalnego zdrowia) bonusowych obrażeń fizycznych. Demolka zacznie się odnawiać tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostaną zadane obrażenia. Ładunki maleją powoli, gdy wyjdziesz z zasięgu. 

Czas Odnowienia: 45 sekund 

Przypływ Życia

Przypływ Życia

Spowalnianie lub unieruchamianie wrogiego bohatera oznacza ich na 4 sekundy. Sojuszniczy bohater (z wyjątkiem ciebie), który zautoatakuje oznaczonego wrogiego bohatera wyleczy się za 5 (+1% naszego maksymalnego zdrowia) przez 1.75 sekund. 

Grzmotnięcie Tarczą

Grzmotnięcie Tarczą

Gdy otrzymasz lub użyjesz tarczy, otrzymasz 1-10 (zależnie od poziomu) bonusowego pancerza lub bonusowej odporności na magię. Jeżeli otrzymasz tarczę, wówczas twój następny podstawowy atak przeciw wrogiemu bohaterowi zada 5-30 (zależnie od poziomu)(+1.5% bonusowego zdrowia)(+8.5% wartości tarczy) bonusowych Adaptacyjnych obrażeń. Wzmocniony atak trwa do 2 sekund po skończeniu się tarczy. 

Szkolenie Sprawnościowe

Szkolenie Sprawnościowe

Po 12 minucie otrzymasz 9 bonusowego pancerza, 9 bonusowej odporności na magię oraz wzrośnie twoja całkowita ilość pancerza i odporności na magię o 5%. 

Drugi Oddech

Drugi Oddech

Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera, zregenerujesz 6 (+4% brakującego zdrowia) przez 10 sekund. 

Kościana Zbroja

Kościana Zbroja

Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera, na 1.5 sekundy, 3 następne umiejętności lub ataki, które otrzymasz od tego samego bohatera zadadzą 30-60 (zależnie od poziomu) mniej obrażeń. 

Czas Odnowienia: 45 sekund 

Przerost

Przerost

Co każde 8 potworów lub wrogich minionów, które umrą w pobliżu otrzymasz permanentnie 3 bonusowe punkty zdrowia. Po zdobyciu 15 ładunków (120 potworów lub minionów) otrzymasz dodatkowe 3.5% maksymalnego zdrowia. 

Rewitalizacja

Rewitalizacja

Zapewnia 5% zdrowia oraz mocy tarczy. Wychodzące leczenie oraz tarczowanie jest wzmocnione o 10% na celach, które mają mniej niż 40% życia. Przychodzące leczenie, tarczowanie, samoleczenie lub samotarczowanie się jest wzmocnione o 10%, gdy masz mniej niż 40% zdrowia. 

Niezachwiany

Niezachwiany

Otrzymasz 10% odporności na spowolnienia oraz efektu kontroli tłumu. To wzmocni zależnie od twojego brakującego zdrowia, do 30% odporności na spowolnienia oraz efektu kontroli tłumu przy 30% maksymalnego zdrowia lub mniej. 

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]