Darius, Ręka Noxusu jest symbolem siły Noxusu, a także sieje strach w swych przeciwnikach. Jest to łatwa w grze postać i dobrze zagrany potrafi zadać spore obrażenia. Nie posiada on jednak żadnego mechanizmu do ucieczki, dlatego jest go bardzo łatwo i zgankować i trzymać się od niego z daleka. Nie powinno się go jednak wcale lekceważyć. Jeden błąd i może być już dla nas za późno.
Umiejętności
Pasyw – Krwotok
Darius atakując wrogie jednostki przy pomocy podstawowych ataków i umiejętności, sprawia, że krwawią co 1.25 sekundy przez kolejne 5 sekund i otrzymują 13-30 (zależnie od poziomu)(+30% bonusowego AD) obrażeń fizycznych. Efekt kumuluje się do 5 razy, wówczas wróg otrzyma 30-230 (zależnie od poziomu)(+150% bonusowego AD) obrażeń fizycznych w trakcie trwania. Obrażenia całkowite są zwiększone przeciwko potworom.
Gdy Darius nałoży wszystkie ładunki na wrogiego bohatera lub zabije kogoś przy pomocy “R”, wówczas otrzyma “Noxiańska Moc” na 5 sekund. Dzięki niej otrzymuje 30-230 (zależnie od poziomu) bonusowych obrażeń do ataku i jego następny atak nałoży pełne stacki pasywu wrogiej jednostce.
Q – Zdziesiątkowanie
Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund
Koszt: 30/35/40/45/50 many
Zasięg: 240j. (wewnętrzny zasięg), 460j. (zewnętrzny zasięg)
Obrażenia Fizyczne Ostrza: 50/80/110/140/170 (+100/110/120/130/140% AD)
Obrażenia Fizyczne Rękojeści: 17.5/28/38.5/49/59.5 (+35/38.5/42/45.5/49% AD)
Darius obraca się wymachując swoim toporem. Obrażenia zadane zależą od tego czy cel znajduje się w zasięgu ostrza lub rękojeści (w przypadku trafienia wroga rękojeścią, wówczas wróg otrzyma 35% zredukowanych obrażeń). Oczywiście Darius zada ich więcej, jeżeli będzie to ostrze. Ponadto leczy się za 15%-45% (zależnie od liczby wrogów trafionych przez ostrze) jego brakującego zdrowia. Trafiając wroga rękojeścią nie zostaną nałożone ładunki pasywu, ani nie wyleczy się. Darius nie może atakować podstawowymi atakami, użyć “E” i “R” w trakcie castowania “Q”.
W – Okaleczający Cios
Czas Odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
Koszt: 40 many
Obrażenia Fizyczne: 140/145/150/155/160% AD
Następny podstawowy atak Dariusa staje się nie do powstrzymania, zyskuje na zasięgu, zadaje bonusowe obrażenia fizyczne oraz spowolni swój cel (90% na 1 sekundę). Jeżeli przy pomocy “W” zabijemy wrogą jednostkę, to koszt many zostanie zwrócony, a czas odnowiony zmniejszony o połowę. Przy pomocy “W” możemy resetować podstawowe ataki.
E – Pochwycenie
Czas Odnowienia: 24/21.5/19/16.5/14 sekund
Koszt: 70/60/50/40/30 many
Zasięg: 535j.
Penetracja Pancerza: 15/20/25/30/35%
Biernie: Ataki fizyczne Dariusa ignorują pewien procent pancerza wroga
Aktywacja: Po użyciu, może on przyciągnąć do siebie przeciwne jednostki, a następnie spowolni je (40% na 1 sekundę).
R – Noxiańska Gilotyna
Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund
Koszt: 100/100/0 many
Zasięg: 475j.
Obrażenia Nieuchronne: 100/200/300 (+75% bonusowego AD)
Bonusowe Obrażenia Za Każdy Ładunek: 20/40/60 (+15% bonusowego AD)
Darius przystępuje do wykonania egzekucji na wrogim bohaterze, wyskakuje w górę i do przodu, a następnie zadaje nieuchronne obrażenia (tzw. True Damage), które są zwiększone o 0%-100% (zależnie od ładunków pasywu).
Jeżeli cel zginie w ciągu 0.15 sekundy po byciu uderzonym z “R”, wówczas wszystkie pobliskie miniony oraz potwory zostaną przerażone i zaczną uciekać na 3 sekundy, a także zostaną spowolnione (99% przez czas trwania przerażenia). Jeżeli cel zginie to Darius będzie mógł ponownie użyć umiejętności przez następne 20 sekund za darmo.
Jeżeli “R” jest na 3 poziomie, wówczas umiejętność staje się zupełnie darmowa, a czas odnowienia resetuje się w przypadku zabicia swojego celu.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Darius’a:
Buty:
lub