Czarnoksięstwo

Czarnoksięstwo (Wzmocnione umiejętności oraz manipulacja zasobami) – runy te są najczęściej wybierane ze względu na swoją niezawodność oraz użyteczność w walce. Zwiększają one obrażenia niezależnie od tego, czy nasza postać atakuje podstawowym atakiem, czy umiejętnościami. Runy te są najczęściej wybierane, gdy gry mają trwać długo, ponieważ jedna z run w tej ścieżce zwiększa siłę tym mocniej, im dłużej dany mecz trwa.  

  • Główne: Przywołanie Aery, Ezoteryczna Kometa, Pęd Fazowy 
  • Gniazdo 1: Kula Nulifikacji, Opaska Przepływu Many, Płaszcz Nimbu 
  • Gniazdo 2: Transcendencja, Chyżość, Całkowite Skupienie 
  • Gniazdo 3: Poparzenie, Kroczący po Wodzie, Nadchodząca Burza 

 

Przywołanie Aery

Przywołanie Aery

Biernie: Podstawowe ataki, umiejętności, efekty przedmiotów oraz zaklęcia przywoływaczy skierowane przeciwko wrogim bohaterom rozkażą Aery powędrować do nich. Aery zada 10 – 40 (zależnie od poziomu)(+15% bonusowego AD)(+10% AP) obrażeń Adaptacyjnych. Leczenie, używanie tarczy i wspieranie sojuszniczego bohatera również sprawią, że Aery powędruje do nich. Aery użyje na nich tarczę za 35 – 80 (zależnie od poziomu)(+40% bonusowego AD)(+25% AP) na 2 sekundy.  

Po 2 sekundach Aery zaczyna wracać i nie może zostać wysłana ponownie przed swoim powrotem. Początkowo jest bardzo wolna, ale zwiększa swoją prędkość z czasem.  

Obrażenia Adaptacyjne – zadają obrażenia magiczne lub fizyczne zależnie od tego jakiego rodzaju są nasze bonusowe statystyki. 

Ezoteryczna Kometa

Ezoteryczna Kometa

Biernie: Zadawanie obrażeń wrogiemu bohaterowi przy pomocy umiejętności wyśle kometę w miejsce, w którym cel został trafiony. Kometa zada 30 – 100 (zależnie od poziomu)(+35% bonusowego AD)(+20% AP) obrażeń Adaptacyjnych po krótkiej chwili. 

Obrażenia Adaptacyjne – zadają obrażenia magiczne lub fizyczne zależnie od tego jakiego rodzaju są nasze bonusowe statystyki. 

Czas Odnowienia: 20 – 8 (zależnie od poziomu) sekund 

Pęd Fazowy

Pęd Fazowy

Biernie: Podstawowe ataki, umiejętności, efekty przedmiotów oraz zaklęcia przywoływaczy generują ładunek przy trafieniu wrogiego bohatera (1 trafienie – 1 ładunek). Po wygenerowaniu 3 ładunków w ciągu 4 sekund otrzymamy 40% – 60% (zależnie od poziomu) premii do prędkości ruchu i 75% odporności na spowolnienie przez 3 sekundy.  

Bohaterowie daleko-dystansowi otrzymają tylko 25% – 40% (zależnie od poziomu) premię do prędkości ruchu. 

Czas Odnowienia: 15 sekund  

Kula Nulifikacji

Kula Nulifikacji

Biernie: W razie otrzymania obrażeń magicznych, po których nasze zdrowie spadłoby poniżej 30% naszego maksymalnego zdrowia, wówczas otrzymamy tarczę, która wchłonie 40-120 (zależnie od poziomu)(+15% bonusowego AD)(+10% AP) obrażeń magicznych przez 4 sekundy. 

Czas Odnowienia: 60 sekund 

Opaska Przepływu Many

Opaska Przepływu Many

Biernie: Po trafianiu wrogiego bohatera przy pomocy umiejętności permanentnie zwiększymy swoją maksymalną manę o 25, do 250 many.  

Po osiągnięciu limitu (250) zwiększenia naszej maksymalnej many będziemy permanentnie odnawiać 1% brakującej many co 5 sekund. 

Czas Odnowienia: 15 sekund 

Płaszcz Nimbu

Płaszcz Nimbu

Biernie: Po użyciu zaklęcia przywoływacza otrzymamy możliwość przechodzenia przez jednostki bezkolizyjnie oraz otrzymamy premię do prędkości ruchu 15% – 35% (zależnie od czasu odnowienia zaklęcia przywoływacza) na 2.5 sekundy. 

Transcendencja

Transcendencja

Biernie: Otrzymasz 10% redukcji czasu odnowienia po osiągnięciu 10 poziomu. Dodatkowo otrzymasz 1.2 bonusowego AD lub 2 AP (Adaptacyjne) za każdy 1%, który przekroczy maksymalną wartość (limit CDR to 40%). 

Chyżość

Chyżość

Biernie: Wszelakie bonusy do prędkości ruchu są o 7% bardziej efektywne. Dodatkowo otrzymujesz 1% premii do prędkości ruchu.  

Całkowite Skupienie

Całkowite Skupienie

Biernie: Otrzymasz 1.8 – 18 (zależnie od poziomu) bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 3 – 30 (zależnie od poziomu) Mocy Umiejętności (Adaptacyjne), gdy masz więcej niż 70% maksymalnego zdrowia. 

Poparzenie

Poparzenie

Biernie: Następna umiejętność, która trafi we wrogiego bohatera podpali go i zada mu 15 – 35 (zależnie od poziomu) bonusowe Obrażenia Magiczne po 1 sekundzie. 

Czas Odnowienia: 10 sekund 

Kroczący po Wodzie

Kroczący po Wodzie

Biernie: Będąc w rzece otrzymamy 25j. premii do prędkości ruchu oraz 3 – 18 (zależnie od poziomu) bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 5 – 30 (zależnie od poziomu) Mocy Umiejętności (Adaptacyjne). 

Nadchodząca Burza

Nadchodząca Burza

Biernie: Co 10 minut otrzymasz dodatkowe Obrażenia Adaptacyjne 0/4.8/14.4/28.8/48 (zależnie od minut) bonusowych Obrażeń Fizycznych lub 0/8/24/48/80 (zależnie od minut) Mocy Umiejętności.  

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]