Corki, Dzielny Bombardier

Corki, Dzielny Bombardier jest pilotem, który uwielbia zarówno latać jak i swoje majestatyczne wąsy. Jego bronią jest oczywiście jego samolot, który strzela rakietami, pociskami, a także bombami. Znajdziemy go już raczej tylko na midzie, a to dlatego, że zasięg podstawowych ataków Corki’ego jest o wiele krótszy od innych strzelców, dlatego na bocie nie jest on grany. 

 

Umiejętności

Pasyw – Uzbrojenie Hextech 

Pasyw - Uzbrojenie Hextech Pasyw - Uzbrojenie Hextech 2

Czas Odnowienia: 240 sekund 

Podstawowe ataki Corkiego są permanentnie zmodyfikowane i zadają 20% AD fizycznych obrażeń i 80% AD obrażeń magicznych. 

Co 4 minuty Corki może wziąć z bazy paczki. Gdy je weżmie wówczas będzie mógł przenikać przez jednostki i jedno zcastowanie Specjalnej Dostawy, która musi zostać użyta przed “W” przez następne 60 sekund, a także otrzymuje 40% bonusowej prędkości ruchu poza walką. 

Q – Bomba Fosforowa 

Q - Bomba Fosforowa 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Koszt: 60/70/80/90/100 many 

Zasięg: 825j. 

Obrażenia Magiczne: 75/120/165/210/255 (+70% bonusowego AD)(+50% AP) 

Corki wystrzeliwuje bombę błyskową w wybrane miejsce. Zadaje ona obrażenia magiczne jednostkom przez nią trafionym, a także ujawnia jednostki na danym obszarze. Ponadto obszar zostaje odsłoniony, a bohater trafiony zostanie odkryty. 

W – Walkiria 

W – Walkiria 

Czas Odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Magiczne Za Każdy Tick: 15/22.5/30/37.5/45 (+10% AP) 

Całowite Obrażenia Magiczne: 120/180/240/300/360 (+80% AP) 

Corki przelatuje pewien dystans w wybranym kierunku, przy czym zrzuca bomby zapalające, które zadają obrażenia jednostkom znajdującym się w pośród płomieni.  

Specjalna Dostawa

W – Walkiria 2

Corki leci wysoko w wybranym kierunku z wysoką prędkością i odpycha na boki wszystkich przeciwników na jego drodze, a także zostawia ślad ognia za sobą na 5 sekund. 

Wrogowie, którzy zostali odepchnięci lub znajdują się w ogniu, są podpalani na 2 sekundy, odświeża się to, gdy bohater stoi w ogniu. Są także spowalniani o 90% i otrzymują 7.5-25 (zależnie od poziomu)(+50% bonusowego AD)(+6% AP) magicznych obrażeń co 0.25 sekund, a maksymalnie 210-700 (zależnie od poziomu)(+1400% bonusowego AD)(+168% AP) obrażeń magicznych. 

E – Karabin Maszynowy 

E – Karabin Maszynowy 

Czas Odnowienia: 16 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Mieszane Co Każdy Tick: 7.5/10.625/13.75/16.875/20 (+10% bonusowego AD) 

Całkowite Zmieszane Obrażenia: 120/170/220/270/320 (+160% bonusowego AD) 

Redukcja Odporności Co Każdy Tick: 1/1.375/1.75/2.125/2.5  

Całkowita Redukcja Odporności: 8/11/14/17/20 

Corki strzela z karabinu maszynowego na obszarze w kształcie stożka. Jednostki trafione otrzymują obrażenia, a ich pancerz i odporność na magię zostają osłabione. 

R – Ogień Zaporowy 

R - Ogień Zaporowy R - Ogień Zaporowy 2

Czas Ładowania: 12/11/10 sekund

Koszt: 20 many + 1 pocisk 

Zasięg: 1300j. (standardowe), 1500j. (wzmocnione) 

Obrażenia Magiczne: 90/125/160 (+15/45/75% AD)(+20% AP) 

Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 180/250/320 (+30/90/150% AD)(+40% AP) 

Corki wystrzeliwuje w danym kierunku rakietę, która zadaje obrażenia trafionym celom. Co 3 wystrzelona rakieta jest ulepszona i zadaje 100% wzmocnionych obrażeń. Ilość przechowywanych rakiet przez Corkiego jest ograniczona.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Q E W Q Q R Q E Q E R E E W W R W W 

 

 

Runy

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Corki’ego:

mortal

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]