Co otrzymamy za zabicie potworów

 

 Baron Nashor:

 Baron Nashor

  • 300 szt. złota (+25 dla zabójcy) 
  •  600 doświadczenia (+800 rozdzielone między najbliższymi pogromcami) 
  •  +4 CS w tabeli 
  • “Pogromca Barona Nashora” – daje 12-48 (zależnie od tego, która jest minuta gry) bonusowych obrażeń od ataku i 20-80 (zależnie od tego, która jest minuta) mocy umiejętności. Wzmocnienie trwa 180 sekund.  

Herald Riftu:

Herald Riftu

  • 100 szt. złota (dla zabójcy) 
  • 206-220 doświadczenia (zależnie od poziomu) 
  • +4 CS w tabeli 
  • “Oko Heralda”, które po aktywacji przywoła Heralda 

Starszy Smok: 

Elder Dragon

  • 250 szt. Złota (+100 dla zabójcy) 
  • 650-830 doświadczenia (zależnie od poziomu) 
  • +4 CS w tabeli 
  • Aspekt Smoka – zadawanie obrażeń przeciwnikom sprawia, że zostają oni podpaleni za 75-225 (zależnie od tego, która jest minuta) obrażeń nieuchronnych przez 2.25 sekundy. Wzmocnienie trwa 150 sekund. 

Ognisty Smok: 

Infernal Dragon

  • Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewnia kolejno 4/8/12/16% AD lub AP (Adaptacyjne). Dodatkowe obrażenia są zawsze przydatne, więc jest to jeden z pożyteczniejszych smoków i warto jest o niego stoczyć walkę. 
  • Gdy zdobędziemy Duszę Ognistego Smoka, wówczas nasze podstawowe ataki lub umiejętności skierowane w kierunku wrogiego celu wytworzą eksplozję wokół ofiary. Zada ona 80 (+22,5% bonus AD)(+13,5% AP) oraz dodaje 2.75% bonusowego zdrowia. Jest to bardzo pożyteczna i pożądana dusza, dzięki niej możemy zwyciężyć dość trudne mecze. 

Podniebny Smok: 

Cloud Dragon

  • Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewnia kolejno 10/20/30/40% redukcji czasu odnowienia głównej umiejętności. To oznacza, że przy odrobinie szczęścia, w przypadku pojawienia się 4 takich smoków z rzędu, gracz może zyskać 80% CDR’a na ulcie.  
  • Gdy zdobędziemy Duszę Podniebnego Smoka, wówczas otrzymamy 10% premii do prędkości ruchu, która zostanie zwiększona do 50% na 6 sekund po użyciu ulta. Jest to uważany za najmniej wartościową duszę spośród wszystkich, ponieważ w late-game dodatkowa prędkość ruchu rzadko coś zmienia. 

Oceaniczny Smok:  

Ocean Dragon

  • Każde zabójstwo tego rodzaju smoka odnawia kolejno 2.5/5/7.5/10% brakującego zdrowia co 5 sekund. Oceaniczne Smoki pomagają nam przetrwać i jest uważany za najsilniejszego ze smoków w grze, ponieważ czasem przetrwanie kilku dodatkowych sekund może dużo zmienić i napsuć krwi w szeregach przeciwników. 
  • Gdy zdobędziemy Duszę Oceanicznego Smoka, wówczas będziemy leczeni za 160 zdrowia, gdy zadamy obrażenia wrogowi, a także odnowi to nam 80 (+36% bonus AD)(+22.5% AP)(+9% bonusowego zdrowia) many. 

Górski Smok: 

Mountain Dragon

  • Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewni kolejno 6/12/18/24% pancerza oraz odporności na magię. To jest defensywny buff, z którego skorzysta każdego rodzaju drużyna, ale przyda się postaciom, które i tak jest trudno zabić. 
  • Gdy zdobędziemy Duszę Górskiego Smoka, wówczas przyznana zostanie nam tarcza za 200 (+18% bonus AD)(+13% AP)(+13% bonusowego zdrowia). Górskie smoki są najlepszą defensywną opcją. Szczególnie dla tanków, które mają już wszystkie potrzebne przedmioty. 

Ranking smoków: Oceaniczny > Górski > Ognisty > Podniebny 

Wędrujący Krab: 

Scutler Rift

  • 70-126 szt. Złota (zależnie od poziomu stwora) 
  • 115-207 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +4 CS w tabeli 
  • Odnawia 10-40 (zależnie od brakującego zdrowia) zdrowia oraz 50-200 (zależnie od brakującej many) many zabójcy oraz na środku rzeki wytwarza się Ołtarz Prędkości (na 90 sek.). Ołtarz zapewnia wizję na pobliskim obszarze, a sojusznicy zabójcy otrzymają premię do prędkości ruchu przechodząc po tym.  

Ponurnik (Gromp): 

Gromp

  • 105 szt. Złota 
  • 135-182 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +4 CS w tabeli 

Niebieski Strażnik: 

Blue

  • 100 szt. Złota 
  • 110-148.5 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +4 CS w tabeli 
  • Buff dzięki któremu otrzymujemy +10% CDR, a także przyspieszoną regenerację many lub energii. Buff trwa tylko 2 minuty. Jeżeli przed upływem czasu bohater zginie, wówczas buff zostanie przejęty przez zabójcę.  

Większy Mroczny Wilk, Mroczny Wilk: 

Wolves

  • 55 szt. Złota 
  • 65-87.75 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +2 CS w tabeli 

Szkarłatny Raptor, Raptor 

Raptors

  • 45szt. Złota 
  • 45-60.75 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +2 CS w tabeli 

Czerwony Krzewogrzbiet: 

Red

  • 100szt. Złota 
  • 110-148.5 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +4 CS w tabeli 
  • Buff dzięki któremu podstawowe ataki będą spowalniać wrogie jednostki o 10/15/25% (zależnie od poziomu), a także podpalać je na 2 sekundy i zada im 12-114 (zależnie od poziomu) obrażeń nieuchronnych. Buff trwa 2 minuty. Jeżeli przed upływem czasu bohater zginie, wówczas buff zostanie przejęty przez zabójcę. 

Starożytny Skalniak, Skalniak: 

Krugs

  • 42szt. Złota 
  • 37-49.95 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora) 
  • +1 CS w tabeli 
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]