Cassiopeia, Wężowy Uścisk

Cassiopeia, Wężowy Uścisk również należy do grona skomplikowanych mechanicznie w grze magów. Jest również jedyną postacią, na której nie kupimy butów, zostało to wprowadzone dość niedawno, ponieważ jak wąż może nosić buty? Jej umiejętność pasywna za to przyspiesza jej prędkość ruchu wraz ze zdobywaniem poziomu. Cassiopeia, jak kilka innych postaci w League of Legends, otruwa wrogie postacie, a także niczym meduza może zmienić je w kamień. Osiągnięcie perfekcji na tej postaci jest dość trudne, ponieważ wymaga ona szybkiego używania umiejętności, a jedno spudłowanie może nas srogo kosztować. 

 

Umiejętności

Pasyw – Wężowy Wdzięk 

Pasyw - Wężowy Wdzięk 

Cassiopeia nie może kupować butów (bo jak wąż tak może?), ale zostaje jej to wynagrodzone przez otrzymywanie 4-72 (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ruchu, czyli łącznie będzie miała 332-400 (zależnie od poziomu) prędkości ruchu. 

Q – Trujący Wybuch 

Q - Trujący Wybuch 

Czas Odnowienia: 3.5 sekundy 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg: 850j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 75/110/145/180/215 (+90% AP) 

Obrażenia Co Sekundę: 25/36.67/48.33/60/71.67 (+30% AP) 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 30/35/40/45/50% 

Cassiopeia razi trucizną, przez co zadaje obrażenia magiczne trafionym jednostką co sekundę przez 3 sekundy i otrzymuje premię do prędkości, która spada przez 3 sekundy. 

W – Miazmat 

W – Miazmat 

Czas Odnowienia: 24/22/20/18/16 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 700j. 

Obrażenia Co Sekundę: 20/25/30/35/40 (+15% AP) 

Maksymalne Obrażenia: 100/125/150/175/200 (+75% AP) 

Spowolnienie: 40/50/60/70/80% 

Cassiopeia wypuszcza toksyczne chmury, których zadaniem jest spowolnić i uziemić przeciwnika, a także zadać mu obrażenia. Uziemieni bohaterowie nie mogą używać umiejętności, które pozwalają się przemieścić. 

E – Podwójny Kieł 

E - Podwójny Kieł 

Czas Odnowienia: 0.75 sekundy 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 700j. 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/30/50/70/90% (+60% AP) 

Leczenie: 12/14/16/18/20% AP 

Zredukowane Leczenie: 3/3.5/4/4.5/5% AP 

Cassiopeia miota kłami, które zadają zwiększone obrażenia jednostkom pod wpływem trucizny i leczy się za procent od zadanych obrażeń. Jeżeli cel zginie, wskutek tego ataku, wtedy odzyska ona manę. Jednakże, gdy cel nie jest pod wpływem trucizny, to otrzymuje 52-120 (zależnie od poziomu)(+10% AP) obrażeń magicznych. Jeżeli cel zostanie zabity przy pomocy “E”, wówczas koszt many zostanie zwrócony. 

R – Spojrzenie Meduzy 

R - Spojrzenie Meduzy 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 825j. 

Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+50% AP) 

Cassiopeia zamienia w kamień (ogłusza) bohaterów, którzy są zwróceni przodem do niej w trakcie użycia tej umiejętności. A jednostki którym udało się odwrócić do niej plecami zostają jedynie spowolnione. Wszystkie jednostki otrzymują obrażenia magiczne. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
E Q W E E R E Q E Q R Q Q W W R W W 

 

 

Runy

runy cassio

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

hphp

Ważne przedmioty dla Cassiopei:

liandryarchangeldemonic embracezhonya

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]