Camille, Stalowy Cień

Camille, Stalowy Cień to elegancka i elitarna agentka w swoim klanie. Jest to postać głównie grana na topie i dżungli, jej gra opiera się na posiadaniu w pobliżu jakiejś ściany do której może się przyciągnąć i odskoczyć w wybranym kierunku. Skok ten jak każdy inny można oczywiście przerwać. Camille walczy nogami, które są zastąpione ostrzami. Jest to średnio trudna postać w League of Legends, często można ją spotkać na pustej linii, kiedy to pushuje i zdobywa wieże. Jednym ze sposobów na wyjście z jej umiejętności specjalnej jest wypchnięcie jej z niego (o ile nasz bohater ma taką możliwość), inaczej musimy odczekać chwilę i mieć nadzieję, że wyjdziemy z tego żywi. 

 

Umiejętności

Pasyw – Defensywa Adaptacyjna 

Pasyw – Defensywa Adaptacyjna 

Camille atakując podstawowymi atakami przeciwnych bohaterów otrzymuje na krótką chwilę tarczę o wytrzymałości 20% jej maksymalnego zdrowia na 2 sekundy od obrażeń fizycznych jak i magicznych.  

Q – Protokół precyzji 

Q - Protokół precyzji 1Q - Protokół precyzji 2Q - Protokół precyzji 3

Czas Odnowienia: 9/8.25/7.5/6.75/6 sekund 

Koszt: 25 many 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 20/25/30/35/40% AD 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 20/25/30/35/40% 

Zwiększony Zmieszana Obrażenia: 40/50/60/70/80% AD 

Aktywacja: Następny podstawowy atak staje się nie do powstrzymania, zyskuje na zasięgu, zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne oraz zapewnia bonusową prędkość urchu na 1 sekundę. Ponowne użycie umiejętności możliwe będzie za 3.5 sekundy i nie kosztuje to many. 

Reaktywacja: Camille naśladuje efekty pierwszego użycia. Jeżeli użyjemy umiejętności ponownie 1.5 sekundy po pierwszym ataku, to obrażenia będą podwojone i 40%-100% (zależnie od poziomu) całkowitych obrażeń zostanie zadana jako obrażenia nieuchronne. Obydwie aktywacje pozwalają na resetowanie auto ataku.  

W – Taktyczne Podcięcie 

W - Taktyczne Podcięcie 

Czas Odnowienia: 17/15.5/14/12.5/11 sekund

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Fizyczne: 70/100/130/160/190 (+60% bonusowego AD) 

Obrażenia Zadawane Potworom, Które Nie Są Epickie: 35/50/65/80/95 (+30% bonusowego AD) 

Bonusowe Obrażenia W Zewnętrznej Części Zasięgu Stożkowego: 6/6.5/7/7.5/8% (+3.3% co 100 bonusowych AD) maksymalnego zdrowia celu 

Bonusowe Obrażenia W Potwory, Które Nie Są Epickie: 3/3.25/3.5/3.75/4% (1.6% co 100 bonusowych AD) maksymalnego zdrowia celu 

Camille przenika przez jednostki, a następnie wykonuje zamach nogą, żeby zadać obrażenia fizyczne wszystkim wrogom znajdującym się na obszarze o kształcie stożka w wybranym kierunku i nie może używać podstawowych ataków w trakcie castowania umiejętności. Wrogowie, którzy zostali trafieni przez zewnętrzną część stożka otrzymają dodatkowe obrażenia fizyczne i zostaną spowolnieni o 80%, które spada przez 2 sekundy. Camille leczy się za bonusowe obrażenia zadane przeciwko wrogim bohaterom. 

E – Haki 

E – Haki 

Czas Odnowienia: 16/14.5/13/11.5/10 sekund 

Koszt: 70 many 

Zasięg: 800j. 

Camille wystrzeliwuje haki w wybranym kierunku. Jeżeli haki skolidują z terenem, wówczas Camille doskoczy do danej ściany/wieży na 0.75 sekundy. Otrzymuje też możliwość ponownej aktywacji umiejętności. Inne umiejętności mogą być używane podczas skoku, poza “R”. 

Odbicie od Ściany 

Odbicie od Ściany 2

Obrażenia Fizyczne: 60/95/130/165/200 (+75% bonusowego AD) 

Bonusowa Prędkość Ataku: 40/45/50/55/60% 

Po ponownej aktywacji Camille skacze w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne wrogom, którzy są w pobliżu miejsca lądowania. Zasięg jest podwojony, jeżeli Camille skacze w kierunku wrogiego bohatera. Camille zatrzymuje się na pierwszym trafionym wrogim bohaterze, odpycha go i ogłusza swój cel i pobliskich wrogów na 0.75 sekundy. Otrzymuje też bonusową prędkość ataku na 5 sekund. Inne umiejętności mogą być używane podczas skoku, poza “R”. 

R – Hextechowe Ultimatum 

R - Hextechowe Ultimatum 

Czas Odnowienia: 140/115/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 475j. 

Czas Trwania: 2.5/3.25/4 sekundy 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 5/10/15 (+4/6/8% obecnego zdrowia celu) 

Camille doskakuje do bohatera i uniemożliwia mu opuszczenie danego obszaru (nawet z pomocą Błysku), a jej podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Pobliscy wrodzy bohaterowie zostają odepchnięci. Będąc w strefie Camille zadaje dodatkowe obrażenia magiczne. Jeżeli Camille umrze lub opuści obszar, wówczas Hextechowe Ultimatum zniknie.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
W E Q Q Q R Q E Q E R E E W W R W W 

 

 

Runy

runy camille

 

Budowanie

Start:

dorans bladehp lub doran shieldhp

Przedmioty Mityczne:

lub

Przedmioty Legendarne:

ddsterak

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

 

Ciężkie Matchupy/Kontry

– Najcięższy matchup dla Camille, ponieważ jej “W” blokuje nasze “E”, a przy pomocy swojego “R” może wyrzucić z naszego “R”. Najlepszą rzeczą jaką możemy zrobić to się farmić i roamować, gdy tylko możemy. Pomożemy w ten sposób naszej drużynie się nafeedować i wówczas pozostaje nam trzymać kciuki żeby nas wykerowali. Nie chcemy walczyć z Poppy 1 na 1, gdy ma ona swoje “W”.

– Nieprzyjemny laning phase na Aatroxa. Musimy skupić się na unikaniu jego “Q”, ponieważ po przyjęciu wszystkich 3 będziemy zmuszeni cofnąć do bazy i stracimy sporo złota i doświadczenia. Camille zdecydowanie wygrywa na niego w późnej fazie gry.

– Ciężki matchup. Chcemy sprawić żeby użył źle swojego “W” i potem możemy starać się go obić. Laning phase będzie dla nas udręką tak czy siak, dlatego chcemy się farmić i czekać do późnej fazy gry, wtedy powinniśmy go roznieść.

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]