Azir, Imperator Pustyni

Azir, Imperator Pustyni, również należy do grona magów i wymaga nie lada umiejętności. Jest to postać z dość skomplikowanymi mechanikami, ale po zagraniu kilkunastu gier zdecydowanie przynosi przyjemność z gier. Azir jako jedna z nielicznych psotaci w League of Legends, przyzywa “pomagierów”, jego wszystkie umiejętności bazują na piaskowych żołnierzach. Nawet zaczynając grę, jedyną możliwością jest wybranie “W”. Dobrze jest poćwiczyć driftowanie na Azirze, przy pomocy wszystkich podstawowych umiejętności.  

 

Umiejętności

Pasyw – Dziedzictwo Shurimy  

Pasyw - Dziedzictwo Shurimy  

Czas Odnowienia: 180 sekund 

Zasięg: 400j. 

Azir może w miejscu każdej zniszczonej wieży (poza tymi w bazie przeciwnika) postawić własną wieżę, która działa jak prawdziwa, ale dostaje premię do obrażeń (15% AP) i zapewnia mu każde zabójstwo jakiego dokona. Po 60 sekundach zdrowie Słonecznego Dysku zaczyna maleć i straci 100 pancerza jeżeli Azir zginie lub oddali się za bardzo. 

Q – Piaskowy Szturm 

Q - Piaskowy Szturm 

Czas Odnowienia: 15/13/11/9/7 sekund 

Koszt: 70 many 

Zasięg: 740j. 

Obrażenia Magiczne: 70/90/110/130/150 (+30% AP) 

Azir wysyła wszystkich Piaskowych Żołnierzy w dowolne miejsce. Żołnierze zadają obrażenia magiczne swoim celom i spowalniają ich (25% na 1s.). Jednostki trafione przez kilku żołnierzy są spowalniani o dodatkowe wartości (25% za żołnierza). Żołnierze zatrzymają się, jeżeli skolidują z “W” Yasuo. 

W – Powstańcie!  

W - Powstańcie!  

Czas Odnowienia: 1 sekunda 

Ładowanie: 8/7.5/7/6.5/6 sekundy 

Koszt: 40 many  

Zasięg: 500j. 

Bonusowa Prędkość Ataku: 15/25/35/45/55% 

Przyspieszona Prędkość Ataku: 30/50/70/90/110% 

Biernie: Azir przechowuje Piaskowych Żołnierzy (max. 2) oraz zyskuje premię do prędkości ataku, która zostanie podwojona, gdy będzie miał rozstawionych w tym samym czasie 3 żołnierzy. 

Aktywacja: Azir przywołuje Piaskowego Żołnierza, którego przeciwnicy nie są w stanie zaatakować. Żołnierze trwają 10 sekund, jeżeli są w zasięgu wieży przeciwnika to czas zostanie skrócony o połowę, a gdy Azir oddali się za bardzo wówczas znikną od razu. Wybierając przeciwnika, który znajduje się w zasięgu danego Piaskowego Żołnierza, wówczas on go zaatakuje i zada mu 60-160 (zależnych od poziomu)(+60% AP) obrażeń magicznych w linii. Jednostki znajdujące się za nim również otrzymają obrażenia 25/50/75/100% (zależnych od poziomu). Żołnierze (poza pierwszym) zadają 25% obrażeń. Żołnierze nie mogą atakować obiektów, wardów oraz pułapek.  

E – Ruchome Piaski  

E – Ruchome Piaski  

Czas Odnowienia: 19/18/17/16/15 sekund 

Koszt: 60 many 

Zasięg: 1100j.  

Obrażenia Magiczne: 60/90/120/150/180 (+40% AP) 

Tarcza: 80/120/160/200/240 (+70% AP) 

Azir doskakuje do wybranego Żołnierza i zyskuje tarczę (1.5s.), a następnie będzie zadawał obrażenia magiczne jednostkom, przez które przechodzi. Jeżeli Azir zetknie się z wrogim bohaterem, wówczas zatrzyma się i otrzyma ładunek “W”. 

! Jeżeli Azir użyje “E” na żołnierzu, który przemieszcza się przy pomocy “Q”, to Azir podąży za tym żołnierzem całą jego drogą. Wykonamy w ten sposób tzw. Drift. 

R – Zdobycz Imperatora  

R - Zdobycz Imperatora  

Czas odnowienia: 120/105/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 250j. 

Obrażenia magiczne: 175/325/475 (+60% AP) 

Szerokość: 6/7/8 żołnierzy 

Azir przywołuje mur składający się z Piaskowych Żołnierzy. Odpychają oni bohaterów do tyłu, zadają im przy tym obrażenia i nie pozwalają im przejść przez siebie przez 5 sekund. Sojusznicy i Azir mogą swobodnie przechodzić przez to. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
W Q E Q Q R Q W Q W R W W E E R E E 

 

 

Runy 

runy azir

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Azir’a:

liandryzhonya

Buty:

 lub  

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]