Alistar, Minotaur

Alistar, Minotaur to postać, którą ciężko jest znaleźć na linii innej niż bot. Wspomaga on strzelców i ma w zanadrzu sporą ilość cc’ków. Nie posiada on żadnego oręża, ale posługuje się rogami, pięściami oraz kopytami. Alistar może również wyleczyć za niewielkie ilości, ale zawsze coś sojusznika. W League of Legends niektóre postacie są wręcz stworzone do inicjowania walk, nasz Minotaur do nich zdecydowanie należy. Bardzo dobrym połączeniem umiejętności jest W + Q, dobrze jest je opanować.  

 

Umiejętności 

Pasyw – Triumfalny Ryk 

Pasyw - Triumfalny Ryk 

Czas Odnowienia: 3 sekundy  

Zasięg: 1000j. 

Alistar zdobywa stack Triumfu za każdym razem, gdy ogłuszy lub odrzuci przynajmniej jednego wrogiego bohatera za pomocą “Q”, “W” lub “E” i za każdym razem, gdy ginie minion lub mały potwór. Posiadaja 7 stacków Triumfu, Alistar zużyje je i zaryczy. Wówczas wyleczy siebie (25-161 punktów zdrowia – zależnie od poziomu) oraz pobliskich sojuszników (ilość zostanie podwojona). Alistar zaryczy od razu, gdy pobliski wrogi bohater lub epicki potwór zginą. Po zużyciu pasywu, Alistar nie będzie mógł ponownie zaryczeć przez krótki czas, ale może zdobywać stacki.

Q – Zmiażdzenie  

Q - Zmiażdzenie  

Czas Odnowienia: 15/14/13/12/11 sekund 

Koszt: 65/70/75/80/85 many 

Zasięg: 375j. 

Obrażenia Magiczne: 60/105/150/195/240 (+50% AP) 

Alistar uderza pięściami w ziemię i podrzuca pobliskich przeciwników (1 sek.) zadając im przy tym obrażenia. “Q” może być aktywowane w trakcie “W”, pozwoli nam to na wykonanie przydatnego combo, które nie dość, że zbliży Alistar’a do celu, a także od razu go wyrzuci w powietrze. 

W – Z Byka  

W - Z Byka  

Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund 

Koszt: 65/70/75/80/85 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia magiczne: 55/110/165/220/275 (+70% AP) 

Alistar taranuje z główki wybraną wrogą jednostkę. Jeżeli przeciwnik wciąż znajduje się w zasięgu, gdy Alistar tam dotrze, wówczas zada mu obrażenia magiczne, ogłuszy (1 sek.) oraz wyrzuci ich do tyłu. Przy pomocy “W” możemy przerzucić przeciwną jednostkę przez dość cienką ścianę lub wbić go w ścianę, która jest grubsza. 

E – Tratowanie 

E – Tratowanie 

Czas Odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg Efektu: 350j. 

Obrażenia Magiczne Całkowite: 80/110/140/170/200 (+40% AP) 

Alistar tratuje pobliskie jednostki, przechodzi przez nie i depcze ziemię co 0,5 sekundy na 5 sekund i zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom, a także zdobywa stacki Tratowania za każdym razem, gdy umiejętność zada obrażenia przynajmniej jednemu bohaterowi. Ponadto, gdy Alistar zdobędzie 5 stacków na tej umiejętności, wówczas jego następny podstawowy atak zostanie wzmocniony na 6 sekund i zada bonusowe obrażenia magiczne (35-290 – zależnie od poziomu) oraz ogłuszy cel (1 sek.). 

R – Niezłomna Wola 

R - Niezłomna Wola 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund  

Koszt: 100 many 

Redukcja Obrażeń: 55/65/75%

Alistar usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu pod których obecnie jest wpływem, a także zmniejsza wszelakie otrzymywane obrażenia (poza obrażeniami nieuchronnymi) przez 7 sekund (55/65/75%).  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Q W E Q Q R Q W Q W R W W E E R E E 

 

 

Runy

alistar runy

 

Budowanie postaci

Start:

relic shieldhphp

steelhphp

Ważne przedmioty dla Alistara:

locketknights vowzekeredemption

Buty:

mobility lub mercury's treads lub plated steelcaps

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]